PRISM

September 21st, 2010 2:30 pm by blackwidow

PRISM ho hian tanbik nei ni lo se la chuan hetiang thil an hmalak na kal zel hi a thleng lo tawp ang, an titi leh an thu haw lam leh kal lam tamtak hi hre ve tawk in ka hria a sin. A neinung leh awmthei deuh an bum theih deuh tur leh pawisa thawh thei deuh tura an ngaih hi an member ah an lalut mai niin ka hre mai. Patling chak tha mahni in lum pawh awp hman lo a nupui fanau te kal sana, mi in leh khawi hmun hmun ah emaw an mi huat zawng leh ei loh zawng te nileng leng a va rel a an chanchin sawi ni len thak tak mai chu mak in ti ve viau lo maw.

Heng ai chuan an nupui fanau te tan an hun hlu tak hi seng zawk se an tan a tangkai zawk ngei ang. Chu chuan a eiru ti a mi in a nileng deuh thawa thu te kha eiru dinhmun ah chuan ding se kan ram hian a chhiat phah tur ve tho tih a chiang. Eng party pawh tling se kan aiawh a kan thlan tlin te an ni a, enga ti nge an hming chhiat na tur leh mualpho na tur hlir ngaihtuah theia in awm chu le? Hetianga ti lo hian an thatna tur in (nileng lenga an chanchin chhelam sawinana hun in hman kha) tawngtai pui ula an tan hun in hmang ta sa sa an hlawk pui ngei ang tih ka ring tlat a ni.

Similar Posts:

Recent Posts:

63 Responses to “PRISM”

  1. 1
    zualbonez Says:

    :lol: he he

  2. 2
    BawihpuiaPa Says:

    kei chu hetiang pawl hi Mizoram-ah a awm a hun tawh ka ti… ka duh dan tak phei chuan eiru nia hriat chian tawh te hi chu kaphlum hmiah hmiah se a nia ka tih zawk ni…. pulpit-ah te Pathian thu te an han sawi phei hi chu……

  3. 3
    chikus Says:

    I sawi tum ka man thelh…..ka chhiar buai nuai bawkkk..

  4. 4
    matea_tmj Says:

    a dik viau a, an pawl din leh thiltum hi chu a tha viau, se, anmahni an dik tawklo anih chuan a tha ber dawn em aw!!! pawl dinglo a, mi diklo te hai chhuahloh ngawt ai chuan mi diklo mi 2/1 an lo dapchhuak anih chuan tha tho e.

  5. 5
    Mr. TSA Says:

    A post tu rilru lo na lo sela, he post hi chhete paw’n ka thlawp lo.
    Eirukna kan hua a, kan sawi a, kan ziak a, tumah penchhuak an awm lo. Tihian PRISM kan rawn penchhuak a, an nupui fanaute leh chhungkua pawh an ngaihtuah em em tho vang. Mizo mipui tan an thawk, an tan an thawk lo. Keini paw’n kan theih ang angin kan lo thlawp mai tur a ni. A rawn penchhuak ngam awmchhun kan sawisel leh luai luai a, an thiltih that zozaite hi i hmuh hmaih lul lo vang u. A tha zawngin thil an thlen mek zel a nih hi.

    PRISM tang fan fan rawh u.

  6. 6
    zObama Says:

    Chhiar a va hahthlak naw naw ve le. Punctuation hmang miahlo ringawta thu ziah te chu a… comma(,) tlemte leh full stop pahnih! Ziah zawh khalh hman a hlau awm hle mai! No offence.

  7. 7
    Lersia Says:

    Sawiselna ai in zirtirna a ngainatawm…

  8. 8
    zObama Says:

    EIRUKNA chu a thei apiangin do rawh se. PRISM pawh hi kan duhkhawp tawh lo zawk alawm le..

  9. 9
    Frost Says:

    PRISM, SOSA tih vel hi an awm loh phei phei te chuan.. nuam ti deuh2 an awm anga sin!! Tang sauh2 teh se.

  10. 10
    rawihteamizo Says:

    Hei zat hi an hnathawhin rah a chhuah ve tawh alawm le, a tir a ka rin an khum ta daih mai. Prism vang hian ka lo lawm ve khawp asin. Mahse i hriat ang chuan ka hrechiang ve chuang lova…

  11. 11
    CFL Says:

    He thuziak ka chhiar zo chiah chu thawchhamin ka thi tep alawm le!! Comma zawhah hawrawppui ten a intan vel.
    # PRISM hi ka tan. Eiru ho hi kahhlum tak a nia ka duh ni.

  12. 12
    ainawn Says:

    Mi diklo, ram tana hnawk an tih kha an sawikhawm ve a ngai ngei ang le.PRISM hi awmlo se, tunge eiruk do tura hma la ang .A zung chawp a phawi a, phoro tum sawrkar kan ring ngamlo a nih hmel bawk si.

  13. 13
    MrChelsea Says:

    Post tupa!!!i zahawm viau a,mahse ka thlawp thei lo che.

    PRISM hi awm ta lo se,tuna kan zoram tawp tawh lutuk hi siam tha tur dang an awm lo.Tawngtaipui i ti maw,a tha.Kan zoram tluchhe mek siamtha tur leh punlun zel tur veng turin DAN hmangin an bei thin,bei zel bawk teh se.

    PRISM tang fan fan….in hnungah thalai tam tak an ding e.

  14. 14
    Pc-a Says:

    PRISM ho chuan an lo khawih ve che amawn le? Ilo dem ve vak vak a. Thil tisual hi hrem se kan ti a, kan tihsual erawh chuan kan ti leh lo vel mai mai niberin alang. :evil:

  15. 15
    Vitamin_C Says:

    Keipawn he post hi ka thlawp hlol lo!!A post tu ngei pawh hian a eiru ang a hnawksak a tih vang mai a ni lawng maw tihte ka ngaihtuah mai mai a??Mipui chan ai eiru te thlamuang taka an awm theihloh phah bawk.PRISM vul zel rawh se

  16. 16
    CFL Says:

    Ka hre ta, a post tu hian a eiru ve thin a nih loh pekin , a laina hnaiten an eiru ve thin a ni ngei ngei ang. Lolz.

  17. 17
    Frost Says:

    CFL hian ‘Eirukna phoro tum te hian PRISM takngial pawh an ngai thei lo’ rawn ti ta se, zObama hian ‘PRISM hi a maka maka tam awm se ania ka tih ni’ rawn ti bawk se, an in hmeh ngawt ang :-D

  18. 18
    ainawn Says:

    @ 11 CFL ; Mizo tawng zir uar lai taka i thaw a lo chham tep le aw… kei chu ka thawlui tawp. DAM DAM.

  19. 19
    MrChelsea Says:

    #blackwidow!!!in pa boral tawh PRISM in eirukna thil a an tihbuai i ni mial em…i thil han post a tang chuan..lolzzzzz

    nih duh hmel eeeeeeee…..

    fiamthu…fiamthu..

  20. 20
    CFL Says:

    #18 ainawn, keini ang pa uaithla lam leh inkhawng da tawh tan chuan thaw hi a lo chham hma ta em a ni. Lolz.

  21. 21
    Lersia Says:

    Zoramthanga hi a tawng thei zet zet reuh, Lalthanhawla erawh a ngawi leh kur thung si… :lol:

  22. 22
    Vitamin_C Says:

    Nimin a Hnam Run a Pu zoramthanga ban vai kual vel kha tv ah ka lo hmu ve a pum na urh a kan nuih chu le :-D:-D:-D

  23. 23
    Kitty Says:

    Eiru do tu pawl an ni a kei chuan ka support tlat.. Thil tihthat tamtak chu an nei chiang e.

  24. 24
    ninja Says:

    NO SUPPORT tak a ni he post hi!

  25. 25
    MamiPa Says:

    full support..

  26. 26
    khuluaia Says:

    All India ah i thuziak chhiar a hreawm ber. A awmze bo thakin i ziak thei mai dawn alawm le ? Vawihnih ka chhiar chhuak a, i sawi tum awm chu ka hre deuhin ka in hria.

    No comment. :D

  27. 27
    MrChelsea Says:

    CM pawh KAU TLABUNG case sawi hlawh tak pawh ACB in Criminal case tling a an ngaih ngei kha,chhui chiang turin Departmental Enquiry tawk a tih kha mole.

    Hrechiang inti tak mai pakhat chuan a fapa (RIP) hming a lan ve nual vangin ti khian hmawr bawk a tum an ti.

    Tun dinhmuna a lan dan erawh hi chu-Rulling party awn lo a piang Officer/Politician tan a hlauh awm an ti.

  28. 28
    jms77 Says:

    Nelson Mandela,Mahatma Gandhi,te hian an chhungkua an nupui fanau te ngaituahin,ram rawngbawl lo ta se tun dinhmun hi South Africa leh India ram hian a thleng kher lo maithei a ni…Dik famkim erawh a harsa mai ni lovin a theih mawlh lo..

  29. 29
    awmawmpuia Says:

    PRISM te hi chu a tha ve pah reng alawm mawle. Hmanah khan Senhri chanchinbu khan a rawn bei vak tawh bawk a, kha pawh kha a tangkai hle kha. Amaherawhchu Editor te kha Politicsah an lut a a zuzi ta hlauh a. PRISM pawh hi Politics leihlawnah an la hmang ve mahna, han thlir phawt ila.

  30. 30
    Fonz Says:

    PRISM hi crystal lampang an buaipui duh hmel ka ti lolzz…an pawl hming vang hi niang

  31. 31
    khuluaia Says:

    PRISM hruaitute hian khawi atangin nge an nupui fanau chawmna tur SUM an hmuh le ? He zawhna hi hrechiang ila,honest taka an neih anih chuan PRISM hi ka tan ang. Mahni mit a khanchhuk awm hmu silova, mi mit a hmawlhte awm hmu te hi an lo ni ang tih ka hlau.

  32. 32
    Fonz Says:

    u khu khu…chu rawn ti leh keuh mai a :D

  33. 33
    keimah Says:

    A post-tu hian PRISM ho nupui fanau hma a ngaihpui ai mahin anmahni hnawk a tih hmel zawk mah niin ka hmu. Kan rama Corruption do ngam pawl awmchhun an ni emaw ka lo ti mai a sin! Sawisel bo phei chu an ni miah lo vang. Amaherawhchu, kan ram tan thil tha tam tak an ti tawhin ka hria. Kei pawh PRISM hi ka support e! Nasa leh zualin thawk zel teh u!

  34. 34
    kilung Says:

    PRISM ho hi tha ka lo tih teh reng nen….
    An ni pawn corrupt tak a chhungkua an chawm anih chuan an thil tih hi bansan mai awm. PRISM ho poh chu chhui ve an ngai dawn nih chu…lolzz

  35. 35
    Fonz Says:

    SOSA tih pawl emaw ni hi ka tan

  36. 36
    ZoIITian Says:

    Eng pawl mah hi an rinawm tak2 leu.. he he he. Mahse, tan lo la zel sela a va duhawm ve! Puih i tum zawk ang u!

  37. 37
    hlatekhua Says:

    He Post chuan thlawp a hlawh lo hle mai. A rawn vawrh chhuaktu pawh a tum bur tawh ang chu!

    PRISM hi tun aia felfai deuh zawk chuan an kal thei ang. An thil auchhuahpui thenkhat hi belhchian dawl lo deuh a awm ve thin bawk a nia.

  38. 38
    DXBFreak Says:

    PRISM? prism ka hriat nen a in ang lo tlats..pawl ami a?
    enge an tih?

  39. 39
    Pc-a Says:

    A reng reng thuin.! :lol:

  40. 40
    CFL Says:

    Tin,

  41. 41
    Makima Says:

    Zoramah anei leh thei faten an eiru thur thur a.Chutih lai chuan mipui mangang au thawmin PRISM te SOSA te a rawn kaithoa,chumite pawh kan ngaitheilo anih chuan keimahni kan diklo ani ngei ang.
    A thuhrimin heng kan eiru ho hi chu anmahni hi in chhui sela,in vawthlu remrum se ania ka tih.Eiru te hi PRISM leh SOSA te kutah dah mai lovin an eiruk sak mipuite hian i chhui suau suau zawk ang u.

  42. 42
    khuluaia Says:

    PRISM hruaitute hian engtin nge an nupui fanaute hi an chawm tih hi chu zoram mipui hian kan demand hun chu ala awm dawn alawm. Chumi hunah chuan tuna in thusawi te hi in la hrechhuak dawn nia. A rei kan nghah a ngaih tawh ka ring lo.

  43. 43
    Ozima Says:

    @blackwidow: i In an dap ve a ni lo maw? PRISM hian eng thlarau nge a pai tih chu a rah atang in kan thlir mai dawn a lawm, mimal tak a ilo sel vak vak kha a sawt chuang lo. KAL MAI TEH.

  44. 44
    vlchinzah Says:

    PRISM sawi tak ah chuan an kawrapsawm bawm te kha engtin nge maw an tih tak le hria kan awm mial em?

  45. 45
    VaiVa Says:

    PRISM hrechiang leh zual ang aw…. Click here

  46. 46
    Fonz Says:

    People’s Right to Information and Development Implementing Society of Mizoram’

    or in short as

    ‘PRISM’ or ‘Prism’.
    AIMS AND OBJECTS

    The aims and obects of the organization are:

    1) To help Government in implementation of its policies and programmes.
    2) To work for the welfare of the people.
    3) To work for implementation of Human Rights.
    4) To collect, research and documentation of past.
    i am not insinuating anything hehe

  47. 47
    zualbonez Says:

    Fonz u have the right to drink :lol:

  48. 48
    hlatekhua Says:

    PRISM hruaitu te chu Certificate Course lam an va uar ve maw le…an intihhmuh a ni hial lo maw?

    An President lehkhabu ziah zinga mi “Sumdawn Hlawk Dan leh Hausak Dan Thuruk” tih leh “Hausakna Lamtluang” tih hi a ziaktu hian a hmang tangkaiin a hausak phah em le?

  49. 49
    mzvision Says:

    Prism ho hi kal zel sela, tunai fim zawk leh felfai zawka kaldan tur an hmuh chhoh zel ring ila.

    Prism hi Electronic Distance Measuring atana hman reflector tangkai tak ang hian, sawrkar hi good nge bad governance in a kal tih-ah pawh an hmalakna atang hian thui tak a rin hriat theih ang.

    Prism te hi hmelhriat that vang emaw, hriatchian emaw avanga an tihtur ti-a tilo chi an ni lo ah ka ngai. Tan emaw huat emaw lam nei lova Sai-pui kal miah miah turah ka ngai.

    Kan ram kalphung hi mi-thahnemngaite’n siamthat duhna rilru nen tihtakzeta an beihna hian nieng a hmuh ngei ring ila. Effiecient taka hma lak pui theih chin erawh thliar thiam a tul hle ka ring kei misual hian ;)

  50. 50
    virthli Says:

    Ka rin aiin an hruaitute chu an va naupang ( kum lamah) ang reng em !!! IAS Retired ho intelkhawm pawl emawni kha ka lo ti ve ngawt pek a.

    Mizoram angah chuan Corruption Do tura pawl din chu, hruaitute tan chuan INPEK hle a ngai ang. Mi tam tak tih duh loh leh tih ngam loh ZAWHTE PAR THRI AWRH TIRTU a tran fo pawh a ngai ngei ang.

    In hmalaknaah beilettu leh sawiseltu tam tak an awm zel ang tih chu CHIANG sa. Huaisen takin, Hleih nei hauh silovin leh Bible Principle takin, CORRUPTION SUALNA tlang takin do ula, A tisualtu (mihring) erawh, a theih chin chinah, HMANGAIHNAIN dawl zel zawk ang che u. Mizoram hmangaihtu tak tak te erawh in lamah an trang tlat ani tih kha chiang em em bawk rawh u.

  51. 51
    chhana Says:

    PRISM ho hi ka hua. An hmalakna ka hriatchian loh vang pawh a ni maithei.

  52. 52
    ninja Says:

    #51
    chhana Says:

    PRISM ho hi ka hua. An
    hmalakna ka hriatchian
    loh vang pawh a ni
    maithei.
    Hrechiang si lova i huat ngawt a!

  53. 53
    Sandman Says:

    hehe Chhana chuan PRISM chu i hua risk ve tawp a ni maw? :D
    PRISM hi keichuan ka support bur ve a, an newsletter (spam :D ) te pawh ka chhiar ve ziah a, ka ngaisang khawp mai. Mahse midangin an lo support loh te hian, an ngaihdan a ni ve mai a, personal taka “blackwidow chu PRISM in i chhungte blah blah blah” lo tih hi a tul ber em aw? Midang ngaihdan te hi personal kher lovin hnial dan te pawh a awm a, engkim personal (insinuation) zawnga kan beih let zel dawn chuan misual.com a mahni ngaihdan sawi chhuah te hian awmzia a nei nang.

  54. 54
    zObama Says:

    Goodbye to previous sorkar, thanks to PRISM, now take a good rest, Prismers, and let me n my party rock!

  55. 55
    zObama Says:

    #53, i ‘hua’ risk nge i ‘haw’ risk? Aaa..keimah zawk pawh hi ka diklo mai thei a, scotch whisky hian thil a lo tithei em a…

  56. 56
    Sandman Says:

    “i hua risk” aniang ka ring. “i haw risk” awmzia chu zanah nula i rim a, chuan i haw na tur pawisa i neilo tih i hre chhuak thut a, mahse i nula rim kha pawisa i dil hreh sia, chuan auto pakhat i risk ve ta tawp a, i in bul i thleng veleh auto atang chuan i tlan chhuak ta nal nal a… chu chu “haw risk” kan ti helamah chuan :lol:

    Tak takin, ka hre lo eng zawk nge dik :D

  57. 57
    D_auachwgthu Says:

    comment, … lo delete su aw, …. :lol: :lol: :lol:

  58. 58
    chhana Says:

    Hmanah eiru an vai chiam kha an hmalakna ka hriat chhun.

  59. 59
    chawnghilh Says:

    Mi tin mahni mual theuhvah i bung tliar tliar hlawm ang u.
    Eirukna hi a awm chiang a, PHORO a lo harsa hle tih a hriat ta zawk a. Eirukna hi awm lo hmak ni se, PRISM pawhin chetna tur eih an nei chuang bik na’ng!

  60. 60
    CFL Says:

    #58 chhana, eiru an vai chiam avang chuan i hua a maw?? Nangpawh kan rawn zirchian che a tul dawn a nih chu.

  61. 61
    shabito Says:

    A post tupa hian kan rama corruption nekchep tur hian tha a thawh ve tawh em le?????????????????????????????????????

  62. 62
    Vittea Says:

    A post tupa chanchin hi ka hre chiang chak ngawt mai,mai mai a.Kan ramah hian Pathian thu sawi tiam tiam chunga eiruk hmang an tam tehlul nen,heng ho chhui tura milian leh thil tithei deuhte an tawmim thup laia heng mirethei te te(an huatthu ni lo sela) Prism memberte an rawn pen chhuak hi an fakawm thlawt a ni lawmni? Milian leh neinung deuhte an tlawn mai loh nakah,engmah an nin nei helo.Heng EIRUKHMANG ho chhui tur hi chuan TANGKA a ngai ve bawksi a,kut an dawh mai loh nakah,a post tu hian Corruption do turin engtia thui nge ke a pen ve tawh,zak miah loivin han inpuang teh….

  63. 63
    Mao Tse-tung Says:

    PRISM ho hi an hmalakna (Anti Corruption) bik ah hian nuam ti tak leh sualna neilova den tur zawng an nih ka ring bik lova. ‘Lungte tal a auchhuah a ngaita e’ ti a hmala nimai ah ka lo ngaive. Langsara thawhlawm thawh kan chk ang hian Corruptin do nan hian thawh phur ta reuh ilang chuan kan ram hi an sawi nghin dawrh kan ring tlat.An hmalakna ang hi chu kei leh ka chhungte zawng in kan ngam velo,beisei kan ngah si, biakthat tur kan ngah si, hlauh kan ngah si…. siiiii. Keep in touch a him chin atrang talchuan ka lo full support ve ang che u. In hmalak na in rahthra a chhuah hun te a awm anih tak leh ka rawn phur ve HURH dawn nia..

Comments are closed

This is an archived copy of mi(sual).com — new comments can no longer be posted.