Aizawl-ah Mono Rail leh Cable Car siam tum

July 14th, 2011 5:07 pm by Goldmember

Chief Minister Lal Thanhawla chuan, Aizawl khawpui-a Traffic Jam tihziaawm nan sorkar chuan Mono Rail leh Cable Car (ropeway) siam a tum mek tih Assembly House a hrilh.

Chief Minister chuan Mono Rail siam tur hian Global Investment Corporation chuan Company pathum hruaiin Aizawl chu an rawn enfiah tawh thu a sawi a. β€˜An lo kal leh hunah hna thawh tan theih beisei a ni,’ a ti.

Hei bakah hian Urban development & Poverty Alleviation Department hmalakna-in Cable Car (ropeway) siamna tur Detailed Project Report (DPR) pawh siam tawh a nih thu leh, Ministry lamah nawr mek a nih thu a sawi bawk a ni.

Zozamtimes

Similar Posts:

Recent Posts:

126 Responses to “Aizawl-ah Mono Rail leh Cable Car siam tum”

  1. 1
    VaiVa Says:

    Tumna a ropui e

  2. 2
    khirha Says:

    Aizawl khawpui ticheptu-in tihziaawm a tum leh vel a ni maw!!!

    Leiverh an sawi thin aia a awlsam zawkna tur reng reng ka la hmu lo…..

  3. 3
    lalsaka Says:

    conress ho chu fiamthu an tho le to ani mo…

  4. 4
    H.Vangchhia Says:

    An enkawl hneh dawn chuan a tha lutuk alawm.

  5. 5
    Dr Mahminga Sailo Says:

    A lo chhuak ta e. Comment ka chak si a, thezozamtimes- vela han comment chu.., ka ti deuh si a. Fiamthu an thawh an thiam lo ngawt mai kan PU-chaklo tak te hian!!! An ti thei a nih hlauh chuan, a lawmawm ngawt ang. Mahse.., rin sak hram pawh a har deuh..

  6. 6
    zodikalz13 Says:

    ropeway chu lei verh tum an sawisel iangin kal duhna veng a pel vek em lovang chu maw? πŸ˜€

  7. 7
    Prof. Snake Says:

    Tunlai chu Congress an Rock tlat. πŸ˜€ (Y)

  8. 8
    darkhuanga Says:

    ti chhin phawt se.

  9. 9
    H.Vangchhia Says:

    Tum tak takna a awm chuan anti thei em em ang. Pawisa enkawl tu ten an account lam chawm thau lo tum leh ngawt lo bawk sela.

  10. 10
    darkhuanga Says:

    rope way chu leh…kan in chungah bawlhlawh a tam phah viau ang e hheehee…chu mai bakah kan in chungah hian an lo tla thum leh dawp zel mai ang a πŸ™‚

  11. 11
    roseparvul Says:

    account chawmthau tum tawk an awm leh tho ang, rinthlakah an chhuah pawh ka ringlo e a! an zawh hma chu ka ring lo. ring lo laklawh

  12. 12
    hlatekhua Says:

    Monorail hian Aizawl a tinuam ang nge a tichep-in a tihrehawm sawt zawk ang tih hriatthiam a har. Hmun hnih-khatah kawng kanna tur overbridge an siam pawhin a titawpin a hnawksak zawk mah kha a nia.

    Cable car chu electricity supply a that chuan a tangkai viau thei ang.

  13. 13
    Alejendro Says:

    Eiruk theihna tur Project thar danglam an rawn thet leh dawn a ni maw? Term an han zo a nga, Party dang an lal a nga. Eiruk tur zawng zawng an ei zo vek tawh sia, an khawih zawm leh duhlo anga. An Bairabi Project ang lek a ni lo’ng maw? A takram min thlen pui thei hram se ka va ti em.

  14. 14
    roseparvul Says:

    lo zoin enga pawh chu lo ni ta se mipangngai leh mi hnuaihnungte khawihphakah an chhuah angem? tih a nia ka ngaihtuah ni! :-O

  15. 15
    zeus Says:

    Rope way chu ka va chuang chak toh ve! Bawngkawn to Durtlang, to Chaltlang, to Ramhlun πŸ˜€
    Curent a awm loh chuan kawnglak lawh ah kan tang reng mai anga, a hlauhawm duh viau ang le πŸ˜€

  16. 16
    drake Says:

    an tum ringawt lawm, tum tih chuan keipawh thla(moon) a lawn ka tum πŸ˜€

  17. 17
    troxx Says:

    Siam an tum an tih chuan … EEEE .. A VA THA VE … tih ve mai awm hi , Chuti Khati tha chuanglo ang , an puitkin chuang lovang de de dei dei tih hlir hian kn lo hmuak a . A hma a mi an lo puitlin tohlo poh ni se , ‘Tun tum chu an puitlin ngei theih nan kan theih ang tawkin media lamah nen nawr ang aww” lo tih awm zawk hi ania ! Future hi in hmu thim hlom leh lutuk !
    RIN TLEM TE U … RINNA IN LO NGAH LEHZUAL THEIH NAN TAWNGTAI TAM RAWH U !….

  18. 18
    zeus Says:

    Beraw tlang Rope way awm se aw :-$

  19. 19
    kilung Says:

    Sum siamna tur mai2 te ani ang tih hlauhawm bok, (Y)

  20. 20
    zoho Says:

    Lift 3 storey lek a hman tur pawh power problem vangin kan la buai a nia aw… battery an hmang dawn a niang. πŸ˜‰

  21. 21
    KingJulien Says:

    Engpawh nise an tumna chu a tha hrim hrim e. Zoram an vei a ni tih tal an tilang alawm le..:-D Eirukna chu a awm ngei ang. Mahse uchuak lemlo se, an thil tum tal hi hlawhtling se. Tlem tal te chu eiru ve ang hmiang. Tih ngaihna a awmlo anih hi. Mahse hlawhtling se a tawk mai.. Chu chu a ni thla-ri-rawk mai πŸ˜›

  22. 22
    Dindin Says:

    Mono Rail maw a tha e han siam dawn chhin phawt mai se, Kum 2003 khan State pawisa tel miah lovin Khatla kawn ah khian RCC Bridge lian tham deuh hlek siam tum ani a. Foundation pawh Union Minister meuh in a laid hnuah pawh mi pahnih khat duh loh avangin an cancelled ta ni kha.

    Cheng nuai 1600.00 bawr vel ani,State in engmah Rs. 1 pawh a tum angai miah lo kha ania, YMA leh MUP leh MHIP zawng2 nen an tangho tlat ani kha a.Tunah a aia thil harsa zawk tih an han tum dawn ania..Nia tum chhin chu tih theih alom mahse sawi ringawt hi ropuina leh hlawhtlinna ani love.
    Ka Pu Hawl han ti dawn tak tak teh kan mamawh em em mai hi, ka lo nghak hlel hle ani.Thil ropui leh awh zawng ringawt hi sawi mai mai lovin a tih atih kan duh e..Kolodyne Phase – II te hi engtin zel nge,thawm a va reh leh ta em si ve… (N) (Y)

  23. 23
    Kct 25 Says:

    Huiham…Khawiah tak siam ang maw,traffic zam duhna laiah emaw kawng lun laiah emaw siam dawn ta se…a hautak awm reuh mange….kan sorkar chaktak tan hian…leiverh tum ang vel hi kan ni mai ang ka ti… huiham..

  24. 24
    Sm0kester Says:

    Suangtuahna thamral

  25. 25
    Kct 25 Says:

    Tum phawt ila ni mai lawm…Tumna a san leh tlakna asang antia lawm ni kha….Ropeway atang te hian kan tla reu2 ang tih ka hlau…tlakna sang viau dawn nia….hahaha

  26. 26
    darkhuanga Says:

    @Dindin: Power ngai lo RCC Bridge lian tham deuh hlek chu awm se kantang kai pui zawk ang mawle

  27. 27
    Mx Says:

    A va ropui em.. Tumna hrim2 pawh hi a ropui e. An hlenchhuak thei anh phei chuan a ziaawm ngawt ang chu!

  28. 28
    mr.Duhlova Says:

    Electric power lamin a chawm zo ang chu maw…An tih theih ngat chuan a tha ngawt ang. Pu Hawla ho va minister ho an han chuang vu vu tur te ka lo mitthla vel. Mahse, Serlui tuikhuah lah a leak an ti leh ta bawk si…..naupang hmui a chi thlum ta ang lek a ni em lovang chu maw !

  29. 29
    PKfanai Says:

    Ka va chuang chak tawh eeee…Rangva leh NLUP sem ai chuan a khirh deuh mai thei. Lammual a Grass an phah thei ta mai hian, ‘inrintawkna’ a neih tir ngei a rin awm.

  30. 30
    hiho Says:

    #28 ka sawi tum tak. Serlui poh khuap tha thei mang si lo a.. mono rail ve chu a la hlat ka ring.
    Mahse Lengpui airport poh hi a tir kha chuan puitlin ring lo tak tak an tam kha male. Pu Hawla a leh a pawl te, Good LUCK u le.

  31. 31
    Pluto Says:

    han ti ta che u (Y)

  32. 32
    lushai_er Says:

    Public Transportation kan ram hruaituten an vei ta hi a lawmawm hle in ka hria.
    Kan ram angah hi chuan a te a piang hi a tha han tingawt dawn ila a ni ber thei tawh si lo. Fly-over emaw Monorail emaw Cable car pawh nise Entry & Exit Points hi Aizawlah kher kher hi chuan a harsa awm ngawt mai. Beng sikin han ngaihtuah ve chhin mah teh u…….! Kulikawn leh Bawngkawn inkarah hian khawi lai hi nge Entry & Exit (Building thiah ngai lovin) han suggest chhin dawn teh ang u.

    Cost of construction hi han tarlan ve mai mai teh ang
    Metro Rail : Rs. 160 Cr. – 200 Cr. /Km (Delhi Metro hi 175Cr./Km vel a niang)
    Mono Rail : Rs. 45Cr. – 50Cr./Km (Chennai-a an siam tum hi 50Cr./Km vel)
    Cable Car : Rs. 1Cr.- 1.5Cr./Km vel niin ka lo chhinchhiah ve thin.

    Mahse mihring a phurh hnem theih zawngah leh speed chu a inthlau hlawm khawp mai. Duhthusam te chu a thiang a lawm ti ila, leihnuai lamah hian kua hreuh ila, Bawngkawn leh Kulikawn inkar tal hi chu metro rail (broad gauge/metre gauge) han tlan ve se. Mono Rail ai chuan kan chhawr zawkin ka ring.

    Capacity/operating speed :
    Metro Rail : 300/car @120kmph
    Monorail : 18/Car @85kmph
    Cable Car : 6/car @ 120kmph
    Ka chiang lutuk lem lo, speed khi approx speed a nia, design speed ka sawi lo a nia.

  33. 33
    ctru Says:

    :-O Cable Car chu theih mahna e.g. Zemabawk to Bazarpui………….
    Pu Hawla hi a hmui sawt riau mai.. monorail chu kan pu Chhura’n kan tlang te a rawn vaw zawl leh ngawt te a nih loh chuan Aizawl khawpui chhungah hian chatuan pawhin a awm lovang.. πŸ˜› Mizo te hi kan mawl mange vai hovin “Mungeri Lal ka hasin sapna” an tih pawh kan tluk lo ve (N)

  34. 34
    ReMpYΓ’β€ž Says:

    Kan phu molh lo…o pu ber! :-$

  35. 35
    troxx Says:

    #33 monorail chu kan pu Chhura’n kan tlang te a rawn vaw zawl leh ngawt te a nih loh chuan Aizawl khawpui chhungah hian chatuan pawhin a awm lovang’
    I thil thlir dan a hlui tuah2 emmm mai ….Kan zo tlangram chhuk chho ah hian kum 1900 vel bawr kha chuan motor ron lut thei tur kha an ring miah lovang … A mawlmang emmm mai …

  36. 36
    lushai_er Says:

    Delhi Metro hi Kum 1969-a an survey tawh kha a nia, an puah chhung a rei khawp mai. Lengpui Airport te pawh early 70’s a an lo en chhin kha an han tih puitlin chuan kum 2000 a kai dawrh mai. Chutiangin Hydro Electricity pawh hi kum 10/20 velah kan khuap tak tak thei turah in ngai ta ila, lo plan lawk te chu a thiang tho a lawm le.
    Khawi lam atangin nge min tanpuina tur chu lo thleng ang tih pawh hi ngaihtuah tham a la ni. Thawhchhuah kan la nei mang si lo ;-(

  37. 37
    dawntliang Says:

    Beisei a har lam hrat! Monorail leh Cable Car tih lam lam buaipui hman kan la ni hlawl lo. Thil dang, ram dinchhuahna tura ngaihtuah leh buaipui tur kan la ngah lutukin ka hria. :-O

  38. 38
    ninja Says:

    Thil tha tih tum hi tih tum miah loh ai chuan a lawmawm zawk a lawm le..

  39. 39
    ctru Says:

    #35 Motor kawng laih leh monorail kawng siam a in an lohna hre tur chuan i puitling ve tawk lo maw le.. πŸ™‚ Pu Zorama Fly over pawh kha i lo thutak khuk pui chiam lo maw?? πŸ˜€

  40. 40
    H.Vangchhia Says:

    ninja#38 (Y) πŸ™‚

  41. 41
    troxx Says:

    Kulikawn to bawngkawn kawngpui sir footpath chin angah hian a ban ding phei thliah2 se , footpath tibuailo tawk velin , chuan entry/exit point vel chu steel in a siam theih mai lo maw …. te ka tia …kawngpui la hek lutuk lemlo in …
    Kei misual duhaisam ve mai2 ah chuan … hehe

  42. 42
    Pc-a Says:

    Ava mak hlawm tliar tliar ve. Eptu lam chuan a ti leh tak tak ang tih inhlau hle mai maw. Khawpui chep lutuk khu kan vei tlang viau emaw tia.

  43. 43
    troxx Says:

    #39 Khawvel changkanna hian a la effect ve tak2 phalo che aniang a …Tawlai i la hmang hial lo mawww ???? Akekeke
    Hla kan zir phot anga … khawvel changkanna chu ka la ron hrilhfiah ang che u …

  44. 44
    Sony Says:

    Chunga hmasa pawl nih ka ngam teuh lo mai. Mi 20,000 him pala an chuan hunah ka ngam chauh ang.

  45. 45
    Sony Says:

    Doordarshan news ah Mizoram in 9.57% GDP growth a nei dawn tiin a puang. Khawi lam tehna tak hmang ang maw? Vai buh ring tan 9.57% GDP growth a theih ka ring lo.

  46. 46
    chhangte_ll Says:

    Veng tlabirh deuh a kawng chep lutuk avang te khian ‘New Aizawl’ te din tumzawk sela aniang chu. Kawmchhak atanga kawmthlangpa tukkum a chil chhak palh a hlauhawm hlawm em khi, Power Steering nei leh Turning Radius zim ber lirthei pawhin U-Turn lak theihlohna hmun a tam em mai.

  47. 47
    ctru Says:

    #35 tawlai chu ka khalh thiam khop… monorail i hmu tawh zawk em le?? min lo hrilh zawk la… πŸ™‚

  48. 48
    lushai_er Says:

    Underground structure hi Aizawl angah hi chuan overground structure ai chuan ka huphurh lo zawk daih mai (Budget provision a awm theih chuan)!

    Pu Zoramthanga Fly-over kha buaipui chiam kan awm tawh a, mahse a lal rei ta lova, ngaihsak a hlawh leh ta lo a ni. Thil tih theih loh chu a ni lo a lawm. Kan bamboo link road te leh bamboo thiarna tur cable/rope way project te kha an hlamzuih ta mai lovang chu maw?

    Tin, in lo chik em ka hre lova, kan bamboo (mautam hnu) te kha Agarbati kuang atana an thawn chhuah te kha an nget nasa lutuk a, Bangalore-ah trip tam tak an hal ringawt an tih te kha ! Mautam hnu hian kan maute hi hman leh tlak turin kum engzat nge nghah ngai ang ? A tui mi in awm chuan min hrilh thei mial em ? Mau tlawn khatah mautam hnu hian chang engzat nge an put tlang pui te la ti deuh deuh ila.

  49. 49
    H.Vangchhia Says:

    Party dang thil tih tum, Mizoram tana tha tur ngei pawh hi party dang hian an chhunzawm duh thian tlatlo vin ka hria. Mizoram tan pawi thin tak a ni.

  50. 50
    roseparvul Says:

    Congress-ina an tih tan kha MNF hoin lo chhunzawm ta se chuan thil eng eng emaw tha tak tak kan nei ve mai thei asin, chutiqngin congress hoin bul an tan kha MNF-in chhunzawm ta se a hma aia tha a awm lo angtih tunge sawi thei πŸ™‚ πŸ™‚ :-O :-O hydel project etc etc.. ka ui ngawt mai!

  1. 51
    roseparvul Says:

    phek thar! :-O :-O

  2. 52
    saumbura Says:

    Kan chhit khawp pawh Power kan nei si lo….. car boruaka tlan tir chu rin a va har ve… Tui hnianghnara min pekte hi tum phawt se…..engte hi hnianghnar phawt ila… ka lo ti ve mai mai……samah sam luat a awm nem le… pawi lo a hek chuang hlei nem.. :-[

  3. 53
    saint sammoo Says:

    zanin chu double century siam leh tur post han awm se o… @ctru & troxx : peg hnih vel han peg belh leh ula century chu kan siam hrim2..

  4. 54
    ctru Says:

    (D) #53… threnawmpa in hla min zir san deih lawm le..

  5. 55
    Sony Says:

    lushai_er, Mizoram mau a nget chuan hmun hnawng (humid) lutuk an an dah rei lutuk ani lawng maw? Process nghal se chuan a nget ka va ring lo em, ti ve ringawt teh ang.
    An project tiam an serious ve khanglang dawn nen, Chhura hming in lam mauh mai le? Kei pawn ka amen lawi si.

  6. 56
    H.Vangchhia Says:

    Kuala Lumpur, Malaysia Monorail:

    http://i54.tinypic.com/2d1thua.jpg

  7. 57
    Pc-a Says:

    Saumbur@ tunah Power kan hniang hnarlo. Mahse, hnianghnar hun chu kanla nei dawn hrim hrim. Aizawl khawpui hi a awmreng dawn bawk. I tu leh fa te anla chuang delh delh ang chu mawle. Nakum chauh thlir lovin le.

  8. 58
    hiho Says:

    Mono Rail leh Cable Car nei ta ila, BUS ang hian chuan man pek ngai se.. Pu Hawla hi conductor ni tase, pawisa nawi neih lo a nuam lo ngawt ang. πŸ˜›

  9. 59
    sonju_a Says:

    Kei chu rope way-ah ka chuang lovang, chaltlang lam panin kan chuang chho anga, a sang lai taka kan awm lai takin power supply a tawp thut mai ang a, a den duh awm em mai.

  10. 60
    PimPom Says:

    Hmasawnna khingbai tak tak hi kan ching chhuak fo mai chu anih hi a. Kan economic dinhmun hi chawikan anih siloh chuan eng hmanrua leh eng khawl tha pawh nei ila, hmuhsitawm kan nih tizual tu mai an ni ngei ang.

  11. 61
    thiana Says:

    Mono rail leh Cable car siam chu a tha khawp maithei. Kei erawh chuan New Aizawl emaw Greater Aizawl emaw din ni se a that zawk ka ring.
    A dawt leh ah chuan Aizawla ENGKIM dah vek tum tlat mai hi SIM a hun tain ka hria. Directorate thenkhat hi chu District khawpui dangah te pawh hian bet ve ta se kan ziaawm ngei ang mawle…. Development pawh a kairual zawk ang.

  12. 62
    Ignatia (33-115 AD) Says:

    ‘Thu chu tisaah a lo chang a…’ tih lai tak hi tha ka ti thin. Kan ram hruaitute tan pawh hian a relevant khawp mai. Ministry kal taa ‘a thuin Aizawl leihnuai an verh’ ang khan thu bawkin a thamral leh mai ange….

  13. 63
    doc_lib Says:

    Power kan nei tha der si lo a, Rope way chu a den mai mai ang chu. He he,ropeway traffic jam due to shortage of power kan nei leh mai lawng maw πŸ˜€

  14. 64
    hiho Says:

    Shimla kawng a rope way vel hmuhnawm ti tak a BUS atanga ka thlir lai in , ka bul vaipa in chu Rope way chu power chhiat thut vanga Passenger te Sipai in Helicopter hmang in an chhan chhuah thu min hrilh a. Nu-nau bak an lak chhuah hman loh vangin Mipa ho chu zan an riak tih thu min hrilh chu ka chuan chak a a Bo huai mai. (H)

  15. 65
    true ^mizo^Boy Says:

    Pu Hawla te zawng a thu eeeeeeeeeeeeeeeeeee,lo hnial ve kual vei sek lo ula ni mai,a duh duh a soi ve mai don ni,Babutea ang in πŸ˜› πŸ˜€ (H) πŸ˜€ πŸ˜›

  16. 66
    saint sammoo Says:

    “thil tithei lova inngai thil ti thei an awm ngai lo” han ngaichang phawt ila maw le…

  17. 67
    loneeagle26016 Says:

    Mono Rail, Cable Car..han siam sela, power te pawh hi han ti pung hluai teh se, internet speed te pawh hi han ti tha hluai hluai thei se…. (Y) πŸ˜›

  18. 68
    Astericβ„’ Says:

    CM ka nih hun lo nghak ru…. πŸ˜‰

  19. 69
    vakul Says:

    Ruahmanna tha tak a ni. a hlawhtlin i’n beisei phawt teh ang un.

  20. 70
    mach3 Says:

    Whole Again-a, tu tih dan amawni.

  21. 71
    mach3 Says:

    Thil tak tak tih aiin a behbawm vel mai mai tih chig mi, mi tak tling pha lo ah kan CM hi ka ngai ve tlat. Bairabi khuah aia lui te dang khuah te, Racist example atan thu fahrah deuh hman te, a tam mai. In tih hming that nan new time zone ati amawni.

  22. 72
    troxx Says:

    hla zir zo tammm ….
    Monorail/cable car vrs Flyover/Leiverh
    1.Monorail leh cable car siam nan Hmun(space) a mamoh tlem zawk .
    2.A technology chu thuhran ni se , construction stage ah chuan Flyover/Leiverh chu a hautak feee xok .
    3.Siam xoh hnu ah power consumption leh maintenance chu Monorail leh cable car ah cuan a hautak xok .
    4.Monorail/cable car traffic jam a awm ve thei lo.
    5.Flyover/Leiverh chu motor kawng chi dang deuh ani a traffic a jam leh nuaih2 thei tho .
    6.Monorail/cable car te chu chuan a nuam a a hahdam bok (UPS a awm theih chuan)
    thawh ve ru le …. hehe

  23. 73
    ctru Says:

    source #56 http://i54.tinypic.com/2d1thua.jpg

    khawiah nge a ban kan phun ang le….. πŸ˜€

  24. 74
    mach3 Says:

    Keipawh a ban khi car tiat tiat ani sia awih pang chhengchia ah chuan a hau tak ngawt ang, a tlo hran lo mai thei ani. Lei a kal ral chak sia kum 10 vel ah chuan cheng tamtaka siam kha a ban mawng a lang rul anga, a hlauhawm khawp ang. Ka lo thlir ve dan mai2 ani e.

  25. 75
    troxx Says:

    pakhat poh hautak mah naklaia , pahnih kal theihna lem i ron dah a … hetiang hi tawk mai lom … kawngpui sirah ban 1 te2 in
    http://i52.tinypic.com/rlmhch.jpg

  26. 76
    Astericβ„’ Says:

    Tunlai chu troxx hi a che joker thei riau mai πŸ˜€ πŸ˜€ NOI

  27. 77
    doc_lib Says:

    Ropeway mawlh hi.Power kan nei tha si lo a, kawng lemlamah chuan ringtu nun fiah nan a tha ngawt ang lolz. thih hlau lo chuan mi anih hmelsia Mizoram ah chuan πŸ˜›

  28. 78
    ctru Says:

    (Y) thanks…. an siam tak leh sial leh zawlaidi in kan la lawm dawn nia…. πŸ˜€

  29. 79
    loneeagle26016 Says:

    NLUP hi a full hian sem sak thuai2 phawt se, thil dang an tih hma in te kha lo ti ve mai2 ila…. πŸ˜›

  30. 80
    Astericβ„’ Says:

    Thil hi ‘tum tum’ loh tur ania…’tih tih’ tur zawk ania. “An tum mek” tih ai chuan “An ti tan mek” tih ah chauh hian sawi chhuah tur ania πŸ˜›

  31. 81
    mach3 Says:

    Zawl leh rualrem tha tak ah poh hautak tham tur ania, Mizoram ah chuan kum tam fe beih angai anga a tawp ah an hluihlawn anga ni ringawt.

  32. 82
    CFL Says:

    Kan mithiamte hian traffic Jam hi han ngai pawimawh deuh deuh se a solve na tha tak a la awm em em ang.

  33. 83
    H.Vangchhia Says:

    CFL, ka hmuh dan chuan kawngpui enganga zau pawh nei ila, traffic rules leh traffic manners kan hriat hma chuan kan chep reng thoin ka ring.

  34. 84
    hmingtea Says:

    Hahah a ban a chim palh hlauh ang tih a hlauhawm e a

  35. 85
    H.Vangchhia Says:

    Ka duhlo viau nangin English in kan dah mai ange:

    Dare to dream, for dreamers see tomorrow. Dare to make a wish, for wishing makes way for hope, and hope is what keeps us all alive. Dare to reach out for the things no one else can see…

  36. 86
    drake Says:

    a siam hautak lo ber tur chu misual mi turu @HV & @zualbonez ang hi ruaise, puak tir hlom mai se, an duhna thleng, tarafik poh zam lo mai ang πŸ˜€

  37. 87
    zualbonez Says:

    nge inlo sawi a

  38. 88
    Pc-a Says:

    Fingfel deuh deuh tura ka ngaihte zingah Bairabi atchilh tlut pawl anla awm, mak ngei mai.

    Bairabi abul atanga tih that leh ai chuan a aia Power pe chhuak tam thei zawk Tuirial khuah a, chumi kal vel chhungin a te khuah theih theih khuah char char kha Pu J. Lalsangzuala (L) te tum dan a ni.

  39. 89
    Ignatia (33-115 AD) Says:

    Pc, eng maw? πŸ˜€

  40. 90
    egroegianaf Says:

    han siam tak2 se o. Naupang an tam leh ang chu..

  41. 91
    Sofloy Says:

    Kawmpawnset(compensation) an sem dawn a!?? Tak takana kan chhunmang chu a ni em lo ang a, tha ka ti khawp mai, kawngpui kama milianho kan sawrkarin a ngam dawn phawt chuan!! New Secretariat (formerly known as New Capital) Complex panna tur Khatla Kawna fly-over siam tur pawh kha kan siam leh ngamlo a ni si a le!!

  42. 92
    thlengtlawrzuana Says:

    Ka awihloh zia mai chu,sawi loh in asiak zawk.
    Inthlan ahnai leh deuh tawh ani maw!
    Tuikuk ho pawn an awih lovang. ;-(

  43. 93
    Teatak2 Says:

    Thil theihloh chu a ni lo. Tumna a awm ta a, mumang mai a nih loh nan a plan han awm leh phawt mai se. A plan chu sawiho ta ila, awmzia a awm deuh mai thei. A man erawh chu a to ghrim hrim ang. Khaw pawnah ban sang pui pui phun in siam ta ila, tourist hip thamin. Amaherawhchu tourist ho kha MZP leh YMA khan an lo check leh hrep zel si ang a! Hmm! tunah chuan a ban kha liangin a khai ang a, tih ang deuh chauh a la ni hrih e.

  44. 94
    Sofloy Says:

    Cable car kha power/current hmang tur nge, petrol zawk? Current hmang tur a nih chuan zana chhit tur pawh kan la indaih lo a nia le! Power man tlawm tea chawkluh ai chuan kut sava pakhat awm kha a hlu zawk em aw ka ti deuh bawk.

  45. 95
    khirha Says:

    PWD kawng siamna tur an pawhpen nasatzia kha!

    Leia motor kawng pawh an tihhleihtheih loh laiin boruaka kawng siam phei chu kan Phoroa hian a thei lul lovang!!

    A pawt ve mai mai ani!!!

  46. 96
    Teatak2 Says:

    PWD kawng siamna tur an pawh pen nasat em em nachhan chu eng vang tak ni ang maw! Enga tinge chuti taka an pawh pen nasat chu C.Liansanga chuan a pension dawnah chauh a sawichhuah ngam? Sawi zui fe tham a awm ang .

  47. 97
    aijal1 Says:

    @vivia I comment negative tak kha ka lo chhiar ve a, Monorail hi GIC [Global Investment Corporation ] te nen sorkarin inremna an siam a, an ni hi Dubai base ni in Aizawl khawpui traffic tawt lutuk tih zia awm nan he Project hi a tha ber leh tih theih ngei ani tih an hria.
    A funding chung chang hi chu BOOT (built own operate and transfer )a tih tur ani ee, chutiang poisa chu Invest an poiti lo tihna anih chu

  48. 98
    H.Vangchhia Says:

    #85 khi ni zel mai sela.. tichuan, party dang an lalin Mizoram tan tha tur anih chuan mahni hmasiallo vin, ram tan anih zawk avangin chhunzawm thin zel sela ka ti ngawt mai.

    Ram leh hnam i hmangaih ang u.

  49. 99
    khirha Says:

    #97, Kan tlin tukah cheng nuai khat kan sem ang an tih pawh tun thlengin an la sem hleinem, ka rin ang anni lo va, tunah phei chuan ka rin hlawl tawh lo!!!!

  50. 100
    aijal1 Says:

    @99 ,a dawng tur kut hna thawk tute chu an lawm khop mai, avaia voi khat a don aiin kan tan atha zok te poh an tih kha.
    Fapa tlanbo tih sual ber poh kha a Pa Ro kha installment a lo lova, voi khat a la vek a, hmangzo vek an tih bok kha maw lolz

  51. 101
    lushai_er Says:

    Phek thar hawng ang.
    #100 an ruahmanna ruangam pic share tur te hi in nei mial lo maw le ? A va interesting dawn ve ! Singapore santosa toy train ang lek pawh nise Aizawl tan chuan a tawk teu to viau ang!

  52. 102
    nastycool Says:

    95. vivia hi congress hi haw hle ni in a lang. Post dang ah pawh a remchan na apiang ah ruling party deusawhna lam hlir in i comment. Congress ka tan tihna ni lovin hetiang ang hi chu thil mawi ber ni in a lang lo.Congress tan avanga mnf sawichhiat pawh a tul chuang lo. Kan comment, kan tawngkam hman atang te hian eng ang mihring nge kan nih tih hi a hriat ve theih a nia. politics lam inchirhthehna hi chu party worker changkang vak lo ho tih tawk lek a ni, Misual.com user te hi chu hetiang level ah hian i awm lo ang u :-P

  53. 103
    Teatak2 Says:

    @aijal1
    Pawisa a awm chuan tihtheihloh hi a lo awm mang hleinem tiro? A nghahhlelhawm duh hle mai. Vivia te anga a theihlohna lam lo thlir pawh hi he comment chhungah pawh kan tam khawp mai. khawilai vel nge a kalna tur hi min rawn highlight leh thei lom ni?

  54. 104
    vivia Says:

    #100, a pawi khawp mai, rawn sawi mawi tum viau mahla, kei chuan ka ring thei tawh lo a ni e.

  55. 105
    ZerO Says:

    Pu Zoramthanga: Lei verh!
    Pu Lal Thanhawla: Mono Rail+Cable car!

    Aizawl topography en hian Mono rail hi ka ring lo bur…

  56. 106
    funny Says:

    pu maawma’n a “Bull and bear” a tih thin hi congress leh mnf nen hian a khaikhin ta ila, tunlai chu a bull zawngin congress an rawn che deuh anih hi. :D

  57. 107
    vivia Says:

    #102, Ngaihdam ka dil che u, thian zaho titi pahin comment ka ching a, tawngkam mawi hnailo alo tel a nih chuan ka thiamloh a ni e. Mi aiin ka lo uchuak a niang maw? Min rawn khaktu inawma, ka lawm.

  58. 108
    Teatak2 Says:

    @ Zero 105: I rin ang leh i duhna hmun ah hi chuan a kal lo mai thei. Mithiamin project meuh ziaka an submit tawh chuan a theih dan chu a awm tih a lang tawh mai lom ni?

  59. 109
    nastycool Says:

    107. Ngaihdam ngai in i awm hleinem :-D

  60. 110
    aijal1 Says:

    Tuna Monorail tih an tum dan chhin chu Sikulpuikawn atanga Bawngkawn hi a ni a,a gradient poh a tha thawkhat a hriat ani, Chaltlang lama chho lovin Ramhlun lama kal tir tum ani.Keini engineer degree nei lo tan chuan mithiam ni a ngaih thusoi hi Positive takin kan lo thlir ve mai ani e,
    Lushaier a video ron thon che ka tum don nia emailin

  61. 111
    aijal1 Says:

    @funny
    Dam maw ?

  62. 112
    Teatak2 Says:

    @aijal1,Kawng awmsa hian a zim phah ang em le?

  63. 113
    bauhbauh Says:

    An siam zawh hunah ka awih chauh ang :-P

  64. 114
    funny Says:

    aijal1: dam an tih ang chu ka nih hi. hehe

  65. 115
    aijal1 Says:

    A Car hi a lian lovin a zang a,4 seater, second emaw zat dan a inzui tur anih avanghin a ban a len a ngai lova,a spacing poh a zau thei don an ti.,

  66. 116
    funny Says:

    Tum miau chuan tih theihloh natur a awm ka ringlo, mahse uluk chu angai viau ang lirnghing vel bakah lei nghetlo lai te alo tam viau pheichuan…

    Mithiam ina an survey tak tak hnu ah tih chiloh te anti leh anih pawhin an tumna hrim hrim tal pawh a fakawm alawm le. hmasawn duhna rilru nena hruaitu tena thil an tih hi chuan an hlawhtling amaw hlawhtlinglo amaw ka appreciate ve hrim hrim. Thahnemngai vak lemlo te, hotu nihna advantage-a hmanga abuse thin ang chi erawh hi chu ka appreciate lo ve hle bawk a. muah muah muah (K)

  67. 117
    nastycool Says:

    Assembly House meuh a sawi tawh chu lo ngaichang ila. Tin, technical expert ten detail project report an siam tawh a nih chuan a theihdan kawng a awm a niang chu. Mizo te hi kan mak ngawt mai, Zoramthanga kha bamboo,leiverh,etc ah kan deuhsawh chiam a,Lal Thanhawla pawh,Nlup leh tuna monorail leh ropeway chungchang ah pawh hei kan deuhsawh tan der a nih hi. Kan sual ve ngawt mai. ‘Mi in i chunga ti tura i duh ang in ti rawh’,tih chu kan zawm lo tlang khawp mai a nih hi maw.He project hi a puitling te a nih hlauh chuan a tangkai dawn em a sin. Zoram tang fan fan.

  68. 118
    troxx Says:

    Millenium centre ah escalator leh lift changkang tak2 poh sawrkar sum hmang miah lovin an siam thei ani lawm ni ???
    Topography ah chuan #110 soi ang khian buaina tur a awm lo … cable car ah poh ….. A theih awmlo em mai de de dei dei lo tih ve leh ringot zel mai …In B.C triah2 emmmm mai !

  69. 119
    bauhbauh Says:

    Siam puitling ta ang se Facebook lamah thlalak a tam leh gnawt ang chu :-P

  70. 120
    blackmagicwoman Says:

    bauhbauh Says:
    Siam puitling ta ang se Facebook lamah thlalak a tam leh gnawt ang chu

    ROTFLMAO!!!!!

  71. 121
    ZerO Says:

    Sikulpuikawn to Bawngkawn via Ramhlun chauh a nih chuan a chhuk chho lo turah ngai ila. Mahse, (ka la ti thau thau) kawng chhak leh thlangah building sang tak tak a ding thup tawh a. Hmun thenkhatah phei chuan motor 2 an intlan pel thei tawk a ni a. Elevated rail system chu ka ring lo bur..

    nastycool, technical expert te DPR hi a applicable/feasible vek lo. World Bank road DPR hmasa ber kha crore 1 chuang sengin ICT in an siam a, phuahchawp a tam khawp mai.

  72. 122
    mate ainawn Says:

    Awi-ha..delopmen lam Post a nih hii (Y) :-P

    NOI…”Keini Congress 1(one) hian delopmen hi kan uar tur a ni”.. by Block President… :-P (Y) :-P

  73. 123
    khamkhuai Says:

    Pu.Zorama leiverh tum aiin ka la ringlo leh chhawng

  74. 124
    aijal1 Says:

    @funny
    Aijal ilo chuan chhuah hunah min
    ron tlawh ve ta che ,

  75. 125
    aijal1 Says:

    @funny
    Aijal ilo chuan chhuah hunah min
    ron tlawh ve ta che ,kum thum kal ta a hydel project chungchang a kan soi kha kan chhun zawm leh ang chu .. Lolz

  76. 126
    lalpeace Says:

    Tumna a awm chuan kawng a awm an tih kha maw, hotupa berin a tum chuan a lawmawm a lawm.

Comments are closed

This is an archived copy of mi(sual).com — new comments can no longer be posted.