Chief Minister Lal Thanhawla chuan, Aizawl khawpui-a Traffic Jam tihziaawm nan sorkar chuan Mono Rail leh Cable Car (ropeway) siam a tum mek tih Assembly House a hrilh.
Chief Minister chuan Mono Rail siam tur hian Global Investment Corporation chuan Company pathum hruaiin Aizawl chu an rawn enfiah tawh thu a sawi a. βAn lo kal leh hunah hna thawh tan theih beisei a ni,β a ti.
Hei bakah hian Urban development & Poverty Alleviation Department hmalakna-in Cable Car (ropeway) siamna tur Detailed Project Report (DPR) pawh siam tawh a nih thu leh, Ministry lamah nawr mek a nih thu a sawi bawk a ni.
Similar Posts:
- Ex-CM Zoramthanga in ACB-in raid, bawlhhlawh paih PPP mode-in
- Contractor that loh vangin kawng siam tur km 6.2 nuai bo
- Bairabi leh Sairang inkarah Rel kawng.
- UN team in Mizoram
- Portfolios of Ministers




(G)
July 14th, 2011 at 5:11 pm
Tumna a ropui e
July 14th, 2011 at 5:30 pm
Aizawl khawpui ticheptu-in tihziaawm a tum leh vel a ni maw!!!
Leiverh an sawi thin aia a awlsam zawkna tur reng reng ka la hmu lo…..
July 14th, 2011 at 5:35 pm
conress ho chu fiamthu an tho le to ani mo…
July 14th, 2011 at 5:37 pm
An enkawl hneh dawn chuan a tha lutuk alawm.
July 14th, 2011 at 5:45 pm
A lo chhuak ta e. Comment ka chak si a, thezozamtimes- vela han comment chu.., ka ti deuh si a. Fiamthu an thawh an thiam lo ngawt mai kan PU-chaklo tak te hian!!! An ti thei a nih hlauh chuan, a lawmawm ngawt ang. Mahse.., rin sak hram pawh a har deuh..
July 14th, 2011 at 5:45 pm
ropeway chu lei verh tum an sawisel iangin kal duhna veng a pel vek em lovang chu maw? π
July 14th, 2011 at 5:46 pm
Tunlai chu Congress an Rock tlat. π (Y)
July 14th, 2011 at 5:46 pm
ti chhin phawt se.
July 14th, 2011 at 5:47 pm
Tum tak takna a awm chuan anti thei em em ang. Pawisa enkawl tu ten an account lam chawm thau lo tum leh ngawt lo bawk sela.
July 14th, 2011 at 5:48 pm
rope way chu leh…kan in chungah bawlhlawh a tam phah viau ang e hheehee…chu mai bakah kan in chungah hian an lo tla thum leh dawp zel mai ang a π
July 14th, 2011 at 5:49 pm
account chawmthau tum tawk an awm leh tho ang, rinthlakah an chhuah pawh ka ringlo e a! an zawh hma chu ka ring lo. ring lo laklawh
July 14th, 2011 at 5:50 pm
Monorail hian Aizawl a tinuam ang nge a tichep-in a tihrehawm sawt zawk ang tih hriatthiam a har. Hmun hnih-khatah kawng kanna tur overbridge an siam pawhin a titawpin a hnawksak zawk mah kha a nia.
Cable car chu electricity supply a that chuan a tangkai viau thei ang.
July 14th, 2011 at 5:53 pm
Eiruk theihna tur Project thar danglam an rawn thet leh dawn a ni maw? Term an han zo a nga, Party dang an lal a nga. Eiruk tur zawng zawng an ei zo vek tawh sia, an khawih zawm leh duhlo anga. An Bairabi Project ang lek a ni lo’ng maw? A takram min thlen pui thei hram se ka va ti em.
July 14th, 2011 at 5:53 pm
lo zoin enga pawh chu lo ni ta se mipangngai leh mi hnuaihnungte khawihphakah an chhuah angem? tih a nia ka ngaihtuah ni! :-O
July 14th, 2011 at 6:00 pm
Rope way chu ka va chuang chak toh ve! Bawngkawn to Durtlang, to Chaltlang, to Ramhlun π
Curent a awm loh chuan kawnglak lawh ah kan tang reng mai anga, a hlauhawm duh viau ang le π
July 14th, 2011 at 6:02 pm
an tum ringawt lawm, tum tih chuan keipawh thla(moon) a lawn ka tum π
July 14th, 2011 at 6:02 pm
Siam an tum an tih chuan … EEEE .. A VA THA VE … tih ve mai awm hi , Chuti Khati tha chuanglo ang , an puitkin chuang lovang de de dei dei tih hlir hian kn lo hmuak a . A hma a mi an lo puitlin tohlo poh ni se , ‘Tun tum chu an puitlin ngei theih nan kan theih ang tawkin media lamah nen nawr ang aww” lo tih awm zawk hi ania ! Future hi in hmu thim hlom leh lutuk !
RIN TLEM TE U … RINNA IN LO NGAH LEHZUAL THEIH NAN TAWNGTAI TAM RAWH U !….
July 14th, 2011 at 6:08 pm
Beraw tlang Rope way awm se aw :-$
July 14th, 2011 at 6:19 pm
Sum siamna tur mai2 te ani ang tih hlauhawm bok, (Y)
July 14th, 2011 at 6:25 pm
Lift 3 storey lek a hman tur pawh power problem vangin kan la buai a nia aw… battery an hmang dawn a niang. π
July 14th, 2011 at 6:27 pm
Engpawh nise an tumna chu a tha hrim hrim e. Zoram an vei a ni tih tal an tilang alawm le..:-D Eirukna chu a awm ngei ang. Mahse uchuak lemlo se, an thil tum tal hi hlawhtling se. Tlem tal te chu eiru ve ang hmiang. Tih ngaihna a awmlo anih hi. Mahse hlawhtling se a tawk mai.. Chu chu a ni thla-ri-rawk mai π
July 14th, 2011 at 6:29 pm
Mono Rail maw a tha e han siam dawn chhin phawt mai se, Kum 2003 khan State pawisa tel miah lovin Khatla kawn ah khian RCC Bridge lian tham deuh hlek siam tum ani a. Foundation pawh Union Minister meuh in a laid hnuah pawh mi pahnih khat duh loh avangin an cancelled ta ni kha.
Cheng nuai 1600.00 bawr vel ani,State in engmah Rs. 1 pawh a tum angai miah lo kha ania, YMA leh MUP leh MHIP zawng2 nen an tangho tlat ani kha a.Tunah a aia thil harsa zawk tih an han tum dawn ania..Nia tum chhin chu tih theih alom mahse sawi ringawt hi ropuina leh hlawhtlinna ani love.
Ka Pu Hawl han ti dawn tak tak teh kan mamawh em em mai hi, ka lo nghak hlel hle ani.Thil ropui leh awh zawng ringawt hi sawi mai mai lovin a tih atih kan duh e..Kolodyne Phase – II te hi engtin zel nge,thawm a va reh leh ta em si ve… (N) (Y)
July 14th, 2011 at 6:34 pm
Huiham…Khawiah tak siam ang maw,traffic zam duhna laiah emaw kawng lun laiah emaw siam dawn ta se…a hautak awm reuh mange….kan sorkar chaktak tan hian…leiverh tum ang vel hi kan ni mai ang ka ti… huiham..
July 14th, 2011 at 6:37 pm
Suangtuahna thamral
July 14th, 2011 at 6:40 pm
Tum phawt ila ni mai lawm…Tumna a san leh tlakna asang antia lawm ni kha….Ropeway atang te hian kan tla reu2 ang tih ka hlau…tlakna sang viau dawn nia….hahaha
July 14th, 2011 at 6:44 pm
@Dindin: Power ngai lo RCC Bridge lian tham deuh hlek chu awm se kantang kai pui zawk ang mawle
July 14th, 2011 at 6:45 pm
A va ropui em.. Tumna hrim2 pawh hi a ropui e. An hlenchhuak thei anh phei chuan a ziaawm ngawt ang chu!
July 14th, 2011 at 6:56 pm
Electric power lamin a chawm zo ang chu maw…An tih theih ngat chuan a tha ngawt ang. Pu Hawla ho va minister ho an han chuang vu vu tur te ka lo mitthla vel. Mahse, Serlui tuikhuah lah a leak an ti leh ta bawk si…..naupang hmui a chi thlum ta ang lek a ni em lovang chu maw !
July 14th, 2011 at 7:10 pm
Ka va chuang chak tawh eeee…Rangva leh NLUP sem ai chuan a khirh deuh mai thei. Lammual a Grass an phah thei ta mai hian, ‘inrintawkna’ a neih tir ngei a rin awm.
July 14th, 2011 at 7:14 pm
#28 ka sawi tum tak. Serlui poh khuap tha thei mang si lo a.. mono rail ve chu a la hlat ka ring.
Mahse Lengpui airport poh hi a tir kha chuan puitlin ring lo tak tak an tam kha male. Pu Hawla a leh a pawl te, Good LUCK u le.
July 14th, 2011 at 7:19 pm
han ti ta che u (Y)
July 14th, 2011 at 7:20 pm
Public Transportation kan ram hruaituten an vei ta hi a lawmawm hle in ka hria.
Kan ram angah hi chuan a te a piang hi a tha han tingawt dawn ila a ni ber thei tawh si lo. Fly-over emaw Monorail emaw Cable car pawh nise Entry & Exit Points hi Aizawlah kher kher hi chuan a harsa awm ngawt mai. Beng sikin han ngaihtuah ve chhin mah teh u…….! Kulikawn leh Bawngkawn inkarah hian khawi lai hi nge Entry & Exit (Building thiah ngai lovin) han suggest chhin dawn teh ang u.
Cost of construction hi han tarlan ve mai mai teh ang
Metro Rail : Rs. 160 Cr. – 200 Cr. /Km (Delhi Metro hi 175Cr./Km vel a niang)
Mono Rail : Rs. 45Cr. – 50Cr./Km (Chennai-a an siam tum hi 50Cr./Km vel)
Cable Car : Rs. 1Cr.- 1.5Cr./Km vel niin ka lo chhinchhiah ve thin.
Mahse mihring a phurh hnem theih zawngah leh speed chu a inthlau hlawm khawp mai. Duhthusam te chu a thiang a lawm ti ila, leihnuai lamah hian kua hreuh ila, Bawngkawn leh Kulikawn inkar tal hi chu metro rail (broad gauge/metre gauge) han tlan ve se. Mono Rail ai chuan kan chhawr zawkin ka ring.
Capacity/operating speed :
Metro Rail : 300/car @120kmph
Monorail : 18/Car @85kmph
Cable Car : 6/car @ 120kmph
Ka chiang lutuk lem lo, speed khi approx speed a nia, design speed ka sawi lo a nia.
July 14th, 2011 at 7:20 pm
:-O Cable Car chu theih mahna e.g. Zemabawk to Bazarpui………….
Pu Hawla hi a hmui sawt riau mai.. monorail chu kan pu Chhura’n kan tlang te a rawn vaw zawl leh ngawt te a nih loh chuan Aizawl khawpui chhungah hian chatuan pawhin a awm lovang.. π Mizo te hi kan mawl mange vai hovin “Mungeri Lal ka hasin sapna” an tih pawh kan tluk lo ve (N)
July 14th, 2011 at 7:26 pm
Kan phu molh lo…o pu ber! :-$
July 14th, 2011 at 7:26 pm
#33 monorail chu kan pu Chhuraβn kan tlang te a rawn vaw zawl leh ngawt te a nih loh chuan Aizawl khawpui chhungah hian chatuan pawhin a awm lovang’
I thil thlir dan a hlui tuah2 emmm mai ….Kan zo tlangram chhuk chho ah hian kum 1900 vel bawr kha chuan motor ron lut thei tur kha an ring miah lovang … A mawlmang emmm mai …
July 14th, 2011 at 7:27 pm
Delhi Metro hi Kum 1969-a an survey tawh kha a nia, an puah chhung a rei khawp mai. Lengpui Airport te pawh early 70’s a an lo en chhin kha an han tih puitlin chuan kum 2000 a kai dawrh mai. Chutiangin Hydro Electricity pawh hi kum 10/20 velah kan khuap tak tak thei turah in ngai ta ila, lo plan lawk te chu a thiang tho a lawm le.
Khawi lam atangin nge min tanpuina tur chu lo thleng ang tih pawh hi ngaihtuah tham a la ni. Thawhchhuah kan la nei mang si lo ;-(
July 14th, 2011 at 7:32 pm
Beisei a har lam hrat! Monorail leh Cable Car tih lam lam buaipui hman kan la ni hlawl lo. Thil dang, ram dinchhuahna tura ngaihtuah leh buaipui tur kan la ngah lutukin ka hria. :-O
July 14th, 2011 at 7:32 pm
Thil tha tih tum hi tih tum miah loh ai chuan a lawmawm zawk a lawm le..
July 14th, 2011 at 7:36 pm
#35 Motor kawng laih leh monorail kawng siam a in an lohna hre tur chuan i puitling ve tawk lo maw le.. π Pu Zorama Fly over pawh kha i lo thutak khuk pui chiam lo maw?? π
July 14th, 2011 at 7:37 pm
ninja#38 (Y) π
July 14th, 2011 at 7:38 pm
Kulikawn to bawngkawn kawngpui sir footpath chin angah hian a ban ding phei thliah2 se , footpath tibuailo tawk velin , chuan entry/exit point vel chu steel in a siam theih mai lo maw …. te ka tia …kawngpui la hek lutuk lemlo in …
Kei misual duhaisam ve mai2 ah chuan … hehe
July 14th, 2011 at 7:39 pm
Ava mak hlawm tliar tliar ve. Eptu lam chuan a ti leh tak tak ang tih inhlau hle mai maw. Khawpui chep lutuk khu kan vei tlang viau emaw tia.
July 14th, 2011 at 7:39 pm
#39 Khawvel changkanna hian a la effect ve tak2 phalo che aniang a …Tawlai i la hmang hial lo mawww ???? Akekeke
Hla kan zir phot anga … khawvel changkanna chu ka la ron hrilhfiah ang che u …
July 14th, 2011 at 7:42 pm
Chunga hmasa pawl nih ka ngam teuh lo mai. Mi 20,000 him pala an chuan hunah ka ngam chauh ang.
July 14th, 2011 at 7:44 pm
Doordarshan news ah Mizoram in 9.57% GDP growth a nei dawn tiin a puang. Khawi lam tehna tak hmang ang maw? Vai buh ring tan 9.57% GDP growth a theih ka ring lo.
July 14th, 2011 at 7:47 pm
Veng tlabirh deuh a kawng chep lutuk avang te khian ‘New Aizawl’ te din tumzawk sela aniang chu. Kawmchhak atanga kawmthlangpa tukkum a chil chhak palh a hlauhawm hlawm em khi, Power Steering nei leh Turning Radius zim ber lirthei pawhin U-Turn lak theihlohna hmun a tam em mai.
July 14th, 2011 at 7:54 pm
#35 tawlai chu ka khalh thiam khop… monorail i hmu tawh zawk em le?? min lo hrilh zawk la… π
July 14th, 2011 at 8:16 pm
Underground structure hi Aizawl angah hi chuan overground structure ai chuan ka huphurh lo zawk daih mai (Budget provision a awm theih chuan)!
Pu Zoramthanga Fly-over kha buaipui chiam kan awm tawh a, mahse a lal rei ta lova, ngaihsak a hlawh leh ta lo a ni. Thil tih theih loh chu a ni lo a lawm. Kan bamboo link road te leh bamboo thiarna tur cable/rope way project te kha an hlamzuih ta mai lovang chu maw?
Tin, in lo chik em ka hre lova, kan bamboo (mautam hnu) te kha Agarbati kuang atana an thawn chhuah te kha an nget nasa lutuk a, Bangalore-ah trip tam tak an hal ringawt an tih te kha ! Mautam hnu hian kan maute hi hman leh tlak turin kum engzat nge nghah ngai ang ? A tui mi in awm chuan min hrilh thei mial em ? Mau tlawn khatah mautam hnu hian chang engzat nge an put tlang pui te la ti deuh deuh ila.
July 14th, 2011 at 8:25 pm
Party dang thil tih tum, Mizoram tana tha tur ngei pawh hi party dang hian an chhunzawm duh thian tlatlo vin ka hria. Mizoram tan pawi thin tak a ni.
July 14th, 2011 at 8:37 pm
Congress-ina an tih tan kha MNF hoin lo chhunzawm ta se chuan thil eng eng emaw tha tak tak kan nei ve mai thei asin, chutiqngin congress hoin bul an tan kha MNF-in chhunzawm ta se a hma aia tha a awm lo angtih tunge sawi thei π π :-O :-O hydel project etc etc.. ka ui ngawt mai!