Chief minister Lal Thanhawla chuan congress sorkarin thalaite khawvel thar a lo tiam tawh chu kawng hrang hrang tih-hlawhtlin chhoh mek a nih thu leh, hmachhawp lian tak tak a neih mek thu a sawi a. Chung zingah chuan zirna In pawimawh leh changkang zawk Indian Institute of Management (IIM) te, National Institute of Technology (NIT) te, Indian Institute of Mass Communication (IIMC) te pawh an tel.
Mizoram-a IIM din tur hian a hmunhma chung-changah ram zau tawk tak, Airport atanga kilometre 2 aia hla lo neih tul an tih avangin sorkarin a ngaihtuah mek tih chief minister chuan a sawi a. Kumin hian tan hman beisei a nih rualin, Shillong-a Rajiv Gandhi Institute of Management bechhana bul tan phawt tum a ni a, an hotute pawh kan sawmna ngaipawimawhin Mizoram-a IIM din tur chungchang hi an rawn thlithlai tawh a ni, a ti.
Similar Posts:
- After IIM, Shillong set to get NIT
- Mizoram alone yet to have Engg and Mgmt course
- IIMC Mizoram din turin hmalak zel a ni
- Kan President a rawn thleng e
- Cabinet in district thar siam remti lo




(Y)
May 4th, 2010 at 3:06 pm
@ funny….inla incognito ve, i ni reng e auh…lolz
May 4th, 2010 at 4:40 pm
Medical college kan mamawh zawk, damlohna vanga ram pawna Mizoram sum luangchhuak dang turin Medical college leh Research Institute kan mamawh takzet ani.
May 4th, 2010 at 4:41 pm
MEDICAL COLLEGE KAN DUH!!!!!!!
May 4th, 2010 at 5:49 pm
Engineering leh Medical college neih hma sak chu pawimawh. Mahse Mizo te kan changkang zel a, kan in relbawl dan pawh a changkan a ngai. Remhriatna (management) hi a zir a kan zir a, kan hriatu te pawh kan management thiam an nih chuan kan ram hian tun ai hian hma a sawn ang. Bihar, India state hnufual pawh hruaitu fel an neih chuan Japan ram ang a changkang a ni thei. chutiang bawk in Japan ram pawh bihar ang a hnufual in a awm thei bawk. Mangement zir chu kan ram tan a tha. IIM chungchang ah hi chuan DIPR a ka lo hmuh ve dan in IIM Shillong in campus rawn neih ringawt an tum in ka hria. Hawla’n thu a sawi uar deuh hlek em mawn le te ka ti deuh?
May 4th, 2010 at 6:37 pm
Sena music college aia changtlung deuh music college kan mamawh in ka hria.
May 4th, 2010 at 8:01 pm
@ ovala ralte…sena music collge..ha ha ha.thawh BC thei tiah2
May 5th, 2010 at 3:10 am
lawma zuan theih nise ka zuang ang. Mahse a tak ram i nghka puitling ngei ila
May 5th, 2010 at 3:16 am
Pu Mz, same here…nang leh in nu leh in fate ka ngai – Vienna pan in haw lamah lo thleng teh u. I met up with Amos, Bena, Kima, Shailendra , Epis, Samuelapa, Jerusha, Mizopa and Mala etc and I feel so blessed to have met u all. Would have loved to meet more LK and Misual gang, but ran out of time….zin ho dial ang u ka lo haw leh hunah – October 2010
May 5th, 2010 at 3:18 am
@skimi
Chakawm khoops, kan hnu inang se han zinho chakawm teh reng nen. Mahse i lokal leh vat ka ring misual ho hi kan lo fel em avangin
May 5th, 2010 at 3:23 am
@Mz- Shailendra kha kan Burma zin chanchin i zawt dawn nia – Gate min khar khum tep, thlalak kan uar leh lutuk a:-)) Over – mut a hun ta…safe trip back home.