Thu khun khan tak a ni hran lo, thenkhat tan chuan a nep sazu khawp ang le. Thu belh chian dawl lah va ni suh, lak thu tak chi pawh ni hawt lo chuan. Ka hnathawk ka awl deuh a, hunawl hnawhkhah nan he nute reuh biangsum kum phet khawp a nui thin Misual.com-a tlangnel em em, Jewel-i chanchin ka hriat ang anga hnenah ama hnenah ngei ziah ka dil a, a phal hlauh a ka rawn ziak ta a ni, tam tak ziah tur phei chu ka hre hran law, tawi te talin. Lawm tak maw tak lo maw.
Hla siamtu thenkhatin a an tawngkam hman lar tak “Athapartinlawri” an tih ve ziah hi a ni chu ka ti dawt lo, a nih hmel erawh ka ti deuh. A sakhmel hi mi sakhmel aiin a Sak Hmel bik a, a hmai tlang lah a tha nangiang mai mah se, a hmai tak tak erawh tha tak han tih tur a ni lo.
Mi han lem vel hi chu a phone a hman thiam tluk zetin a thiam a, chinlem lah a nei lem lo ni hian ka hria. Amah hi mi inthup tak a ni reuh a, a hming pawh hi chiang takin tunge hria, Sailokhawma nau Saiteii pawh a lo ni mai thei asin, ka hriat chin zawng chu Jewel, Princess vetops leh Mapuii a khawi ber hi nge rin tur, tihian ka phuah vea a hming hrang hrang bul theuh lakhawmin ‘Jeprivetmap’ ka ti ve top dawn, duh tak maw tak lo maw.
Tihian ka ngaihtuah a jewel-i hi a fel a ni ang, a rualin mipa a ti lawm hnem em mai ka ti a, ka rin aiin a lo nikhua reuh hrep a, A mak ka tih chu a ruala mi pali nga tea message pawh hian tumah a thawn sual ngai miah lo hi a ni, a hriatna hi a va tha em. Lehkhazir nan han hmang tak tak phei se zawng, ‘maktaneihnuaih’ te hi chu a vawikhat mit khapah a chhuak zung zung a ni mai. Mahse, chhai thar di tawn thar zung zung nan a hmang hlauh a, a vanduai chu ka ti phal lo, a hlawhtling tho em atin ni.
Len den pawh hi a lo thiam zek a, a thiam zia chu li ‘S’-ah chuan a deng ‘S’ mai a, li ‘L’-ah chuan a deng ‘L’ leh mai a, mah se li ‘Q’-ah hi chuan a deng ‘Q’ thiam kher tawh bik hian ka ring thei lo a ni. Ramvah lamah pawh a mikhual lo teh asin, rampalailengah chuan pasaltha thenkhat iangin saruak ngal ngatin a kal teu teu zel nia, Sakhi leh Sazuk tih vel chu ho a ti lutuk Sakei, Savawm tih vel hi a chan duh zawng a ni a, mahse vawikhatmah a la chang chhuak lo hlauh a ni, vannei te in lo ti ngawt a nge ani zawngin vanduai a in ti hle.
A eizawnna ber chu thirden hi a ni a, Rambo chemte ang hi a chher hnem ber a, a thiam khawp mai, a sam suk nan chuan chingaltui ngat lo chu a ti deuh tlat a ni. Tin, lekhazir ai chuan lehkha den leh lehkha zial hi a ngaina zawk fe bawk. A infiamna ngainat zawng chu Marbel thap, Tengteremupen, Vawmchhuah, Insuknawr, Lungvawr tih vel hi a ni deuh duah a,Tumbailek pawh hi a tui hle a ni. Chuti ang chu a nih avangin kekawrteah pawh Tara ngat lo chu a ha ngai lo a, a pa kekawrte a hak tawm ve mai thin avangin a pa pawn buaithlak a ti khawp mai. Pangpar aiin chemte a ngaina zawk a, mipa ai chuan rul a ngaina zawk bawk, thian atan pawh Jail vawi thum tal tang tawh lo chu a kawm peih lo a chhan chu an pa lo em mai a ti deuh tlat a ni.
Vawi khat chu hla a phuah ve a, chunglam atangin pawlna a dawng nasa bawk a, a rai lo chauh chu a ni e, a hla phuah chu hei hi a ni,”Lalpa setana’n buhthlei angin min thlei min thlei e” tih zawng hi a ni, a duh tawi khawp mai. A piangthar chu an vung khawp a, an kohhran upa te an lu chungah kut nghatin a tawngtai vek kher a, chutah a da leh palh hlauh an upa ten a lu chungah kut nghatin an tawngtai ve leh thung. Heti ang deuh reng hi a ni e an ti. Duh tawk teh ang, ka thu ziah hi sei inti thei hlawm si a, tun tum atan chuan Jewel-i ka bihchhianna hi ka duh tawk e, a dang pawh ka la hre teuh. He nu chanchin hi ka ziak seng dawn nek love min tibuai hna thawk leh tawh ang.
Similar Posts:
- Zawhte Pahnih
- Rawng Eng (Yellow)
- Zewel
- Ka thiam ve ta!
- I pasal duhzawng i hriat sak em? (Hmeichhe pual)




March 3rd, 2011 at 6:05 pm
I hi 1e!! Chhiar chiah i1a…
March 3rd, 2011 at 6:12 pm
Lo zuk ni reuh tak chuan le !!!
March 3rd, 2011 at 6:13 pm
A pic ka rawn tar nang a π
March 3rd, 2011 at 6:14 pm
Fonz vs afaka_saron!
(&) vs (@)
war declared!
March 3rd, 2011 at 6:19 pm
Jewel chu kha daih kha a sin pui deuh mai a nia.A fel zia pawh kei hian ka hrechiang ve khawpin ka hria. π
March 3rd, 2011 at 6:28 pm
Heti ang em em hian a ni maw Jewel hi a lo ……… daih a^_^ ka hriat ve chu Pathian a tih hle tih hi a ni. Tin, tawngtai mi a ni bawk… @afaka, i ziak tha e…
March 3rd, 2011 at 6:29 pm
FB a a hming chi hrangΒ² ah khian a latest chu ‘jewel misual’ tih a ni e! π
March 3rd, 2011 at 6:30 pm
Ka va nui nasa ve mawle.. Jewel-i hre hre miah lo tan pawh nuihzatthlak a ni a, Jewel-i hi RV nuthlawi emaw ti tan pawh a nuihzatthlak tho. Nakinah ReMpY pual ka la rawn post ve mai thei ‘ni!
March 3rd, 2011 at 6:32 pm
I hi le. I hi le. A pui dawn e.
March 3rd, 2011 at 6:33 pm
Afaka, saron,.i sawi awiawm lo lutuk,post ho tak a ni.Mahse minti nui ve tho. π
March 3rd, 2011 at 6:34 pm
Jewel chu RV lalnu tih i ziak hmaih post tu pa!!. Gas bur ruk hmang bawk!!! Amah te reuh hi khawnge aw??!! π
March 3rd, 2011 at 6:40 pm
#8, Ts, ahaha! i post tlukin k lom e! (G) fiamthu post ron ti leh toh zok la, tunlai cu i inla serious vel ltk a.. (@)
March 3rd, 2011 at 6:57 pm
Mahse, chhai thar di tawn thar zung zung nan a hmang hlauh a, a vanduai chu ka ti phal lo, a hlawhtling tho em atin ni… An senior dan indawt in ka han tarlang dawn emaw ni chu le… π
March 3rd, 2011 at 7:18 pm
Man hla hle mai.
Jewel-i pic ka rawn dah duh ngem aw..
March 3rd, 2011 at 7:31 pm
LALFAKAWM!!! I ron fiamthu mo ka ti ni kha o – iva chaklo don tak em!!!! Grrrrrrrrrr :-[ :-[ :-[
March 3rd, 2011 at 7:35 pm
15
Jewel Says:
March 3rd, 2011 at 7:31 pm
LALFAKAWM!!! I ron fiamthu mo ka ti ni kha o β iva chaklo don tak em!!!! Grrrrrrrrrr
… uiha… ka va han hlau emmmmmm… (kei chuan entinmah ka comment ve lo a ni… uiiiiii… (H) )
March 3rd, 2011 at 7:38 pm
Jewel hi a thla live a laksak ka van chak e aw,single ngatin π
March 3rd, 2011 at 7:38 pm
Jewel-i chu!
March 3rd, 2011 at 7:40 pm
Jewel Misual in ti ngam ngat kha nia!! Hei a rawn Rapthlak nghal ringawt!!. Badboy hi khawnge? sawi tur angah ka ring!! π
March 3rd, 2011 at 7:43 pm
hei hi tu comment ne o???
13
shailendra Says:
March 3rd, 2011 at 6:57 pm
Mahse, chhai thar di tawn thar zung zung nan a hmang hlauh a, a vanduai chu ka ti phal lo, a hlawhtling tho em atin niβ¦ An senior dan indawt in ka han tarlang dawn emaw ni chu leβ¦ π
March 3rd, 2011 at 7:51 pm
Badboy chu a nu in a online a curfew tawh a niang… π
March 3rd, 2011 at 7:55 pm
@21 Lo ni maw Pu Shai.. Badboy leh Jewel kha an rura dun theih viau kha!! RV lamah.. An gas bur ru dunlai thlalak pawh ka hmu tawh!! Ha ha!! π
March 3rd, 2011 at 7:56 pm
Hawh u, zanin chu i tlaivar ang uuuuu… π π π π π
@mamboihi, a mak a sin aww… π
March 3rd, 2011 at 7:56 pm
mamboih, badboy chu a ban thra lam a rawl vek!! A ban na ka tuamsak donlo rengs zanin chu!! huhuuuu
March 3rd, 2011 at 8:02 pm
Mamboihi & Shailendra chu Afaka case in awrh pui ve ngei angai ang – in nikhua lo dun ltk!!! π
March 3rd, 2011 at 8:05 pm
Engtin nge badboy chu i lo tih Jewel?. I sual reuh riau mai!! π I chanchin a rawn sawi teuh i hlau ani maw??!!
March 3rd, 2011 at 8:07 pm
Hla siamtu thenkhatin a an tawngkam hman lar tak βAthapartinlawriβ an tih ve ziah hi a ni chu ka ti dawt lo, a nih hmel erawh ka ti deuh… HAR HAR HAR…
March 3rd, 2011 at 8:15 pm
:Y:
March 3rd, 2011 at 8:16 pm
Shailendra!!!!
@mamboihi ka vuak tliah sak ani lo o! A bike in scorpio a cho va, a ngamlo chai2 asin ooo….akekkkkkk
March 3rd, 2011 at 8:20 pm
Rambo chemte ang hi a chher hnem ber a,
Uiii… Den lutuk! Pu shai hian Rambo chemte ang hi a hlau ve lo emawni le… A va ninhlei ve… :p
E, hman ni, RV a bike xcident a, mi 1 a thih khan badboy hi ka lo ngaihtuah ve mm ringawt maw le… A kal ngai der si lo a! :p
March 3rd, 2011 at 8:23 pm
heheee..nia, kal pangai chuan a kal ngai lo – a haw lam hi chu a four wheel thrin!! π π π
March 3rd, 2011 at 8:26 pm
Pangpar aiin chemte a ngaina zawk a!! Jewel hi den tak ani!! Nghathu i zawrh thin pawh an la sawi tel lo!!
March 3rd, 2011 at 8:28 pm
ve lawks : a sam zuah sei a tum ve a, a lu arbawm tiatah a chhuak :p
March 3rd, 2011 at 8:29 pm
eheu, eheu eheheu… le le le le…!!
March 3rd, 2011 at 8:31 pm
i meihawl zawrh khan ka sumdawnna a ti che vek alom mamboih! π
Sim2 in he post hi ka om reng ringot! Ti Nge???
March 3rd, 2011 at 8:32 pm
Jewl sakhmel chu Bawngpui tar iang!!!ha ha ha π mi rap deuh roh!!
March 3rd, 2011 at 8:35 pm
keichu Jewel ka hmuh ve dan chu utrawk sahbawn sen hmuam a ang ka ti :-O
March 3rd, 2011 at 8:35 pm
mamboihi hmel hi nia..a pawl phet a, a rap awm reu eee… a hrang chiang ang chu!! π π π
March 3rd, 2011 at 8:41 pm
Ralte phei hi chu mamboihi meihawl a zawrhpui trin a, a meng de kor zel! lolzzzz
March 3rd, 2011 at 8:42 pm
Jewel hi fb lamah Thaiboy in a star vel (L) (K) (F)
Main page ah Pu Shaia… :-O π :-O
March 3rd, 2011 at 8:43 pm
Tihian ka ngaihtuah a jewel-i hi a fel a ni ang, a rualin mipa a ti lawm hnem em mai ka ti a, ka rin aiin a lo nikhua reuh hrep a, A mak ka tih chu a ruala mi pali nga tea message pawh hian tumah a thawn sual ngai miah lo hi a ni,… π π π
March 3rd, 2011 at 8:44 pm
mamboihi Vs Jewel
fiamthu angreng, thutak angreng siin an inti ta sak sak mai le! :p
March 3rd, 2011 at 8:47 pm
a chak zawk zawk ka kid tur π
March 3rd, 2011 at 8:48 pm
@ainawn nang kha lom thaiboy in a star chuuu…manlo thei e nang chu!! π
@kawlhawk mamboihi hi chu cho chikimin ka cho – inbiruksiak thlengin!!! π π π
March 3rd, 2011 at 8:48 pm
Jewel ka pawl phet a ka hran vanghian lawm i nihna ka hriat chian em em!! A ruka i ti emaw i tih kha ka hmu vek! (H)
March 3rd, 2011 at 8:50 pm
Comment π
March 3rd, 2011 at 8:53 pm
mambawih: Dont cross the line.
March 3rd, 2011 at 8:56 pm
#44 Jewel tumah ka phulo kei teh lul hian
;-(
March 3rd, 2011 at 8:57 pm
I hi le! Line of control an pel tan e :p
March 3rd, 2011 at 8:59 pm
Funny feret i lo ham dawn mi?? Jewel hi inbihruksiak ah ka cho ciang alawm!!