Ka type tha peihlo viau nangin hmuh/hriat ve reng reng thain ka hre si a, kan pho chhuak mai ang e.
Mizo tawng hrang hranga Lal Tawngtaina sawi dan:
Lusei:
Kan pa, vana mi, I hming zahawm rawh se, I ram lo thleng rawh se; I duh zawng vana an tih angin lei am’n ti rawh se. Nitin kan ei khawpin chaw min pe ang che. Kan chunga thil tisualtute kan ngaidam angin, Nang pawhin kan thil tih sual ngaidam ang che. Sual tura thlemnaah min hruailut suh la, misual lakah min chhandam zawk ang che. Ram te, thiltihtheihna e, ropui (na)te, chatuan I ta a ni si a, Amen.
Lai (Pawi):
Vancung khua I a um mi kan pa, Na min upatnak um ko seh, Na pen nak tlung cang ko seh, Vancung bantukin leicungah na duh nak tling cang ko seh. Paw cawmnak khimin nifa rawl kan pe ko sawh. Miin kan cung i an sual tikah kan ngaithiam hna bangin, kan sual forh nakah telve loin, that lo nak vialte chungin kan kham tuah. Pen nak nawl le, lian ngan nak le, upat nak kha a zungzal na cung ah um ko seh, Amen.
Hmar:
Kan pa, vana mi, I hming im za um rawse, I ram hung tlung raw se, I dit zawng vana min an thaw angin, hnuoi a min thau raw hai se. Nitin kan fak khawpin bu mi pe la, kan chunga thil suksoultu hai kan ngaidam angin, nang khawm akan thil suksuol hai mi ngaidam la, suol dinga thlemnaah chun mi sandam lem rawh. Ram hai, thilthawtheihna hai, ropuina hai, chatuona I ta a ni si a, Amen.
Paite :
Ka pa uh vana om, Na min ki zahtak hen, Na gam hongtung hen, Na deih lam vana a kihih bangin leiah leng kihih hen. Tunin ka nek khopin an hon pia in. Ka tung ua khialte ka thuk lo bangin, Nangleng ka khelhna uh hon thuk ken. Khemna ah hon pilut ken la, gilou lakah hon huhzo in, gam leh silbawl theihna leh thupin tang tawna nanga a hih ziakin, Amen.
Mara (Lakher):
Eima paw valia tapa, Namo zahchhih maw sy, Na khinarah vaw tlo maw sy; Na khopa ava liata ama tapa hawta, alei liata tah hra maw sy. Tano chata mie pa manie pie ma y. Eima cho liata hmaparaopazy eima, ngiathaipa hawta hmo eima. Paraupazy maniah ngiathai hra ma y. Reipasaona lata maniah chhi ka y, moleina tawtapa mania pachha ma y. Khihna rah zy hmotao theina zy, Ronanazy chhazota naeih cha tlo ta, Amen.
NB: Ralte tawngin thiam inawm chuan han telh thei ula a lawmawm viau ang, Zahau tawng chu ka telh ta lo mai. Sipel sual a awm em lo ang chu maw, awm chuan a dik inhrilh nise!





December 6th, 2010 at 3:02 pm
a n1h kh1 mawle :rolleyes:
December 6th, 2010 at 3:06 pm
Va hre tam ve le…..
Ralte Trongin aw
Ima Van mei Pa sanah, hming mi zahawm soi nok, ram rualah thleng narawh. Duhzawng van mei sanah ta na seh… ka theihnghil then ta!!! ๐
December 6th, 2010 at 3:17 pm
a tha ltk…. thiante thawn chur2 ang… ๐
December 6th, 2010 at 3:19 pm
Small correction for Hmar ๐
I hming im za um rawse = i hming inza um rawse
Hnuoi a min thau raw hai se = hnuoia mi’n thaw rawh hai se
suol dinga thlemnaah chun mi sandam lem rawh. = suol dinga thlem naah chun mi thuoilut nawla, misuol hai laka chun mi sandam lem rawh.
December 6th, 2010 at 3:25 pm
laiah sawn tlar hmaih i nei in ka hria
December 6th, 2010 at 3:30 pm
Tha vee! ๐ mara tawng chu a dang bik hle mai!!
Vangchhia trong pon ka va hre cak vee…heti deuh hian anih k ring ”kan pa van im, hming zahum se hairehai, ram theng noh hairehai.. ” ๐ fiamthuu ๐
December 6th, 2010 at 3:32 pm
OT: Kan banner chu van mawi reuh ve…mahse ‘lal krista chu’ tih rawn in flash zawhah, ‘merry christmas’ tih rawn lang leh khian a flow a tibuai deuh hleks. Chumi tih lovah chuan designtu in a thiam thlawt… on a scale of 1 to 10, i give him 9.5!! Engtingnge maw tiang thil te hi in thiam le..ka ngaituahna pawn a phak ve lo ve!
HV, i post ah ka lo OT vaka, chawrry ๐
December 6th, 2010 at 3:34 pm
@bmw, http://www.misual.com/2010/12/01/its-that-time-of-the-year-again/ ๐ ๐
December 6th, 2010 at 3:38 pm
I va hre reuh mai mai e. Ralte ni mah ila Lusei tawngtai dan bak khi ka hrelo tawp mai.
December 6th, 2010 at 3:39 pm
rempy, thx!
December 6th, 2010 at 3:49 pm
@Pu HV, no offence but – ‘Lal Tawngtaina’ kan ti ve ngawt hi chu dik chiah em ka ti mai mai thin. A fir deuh hi chuan ‘Lal Isuan tawngtai dan min zirtir angin’ te hi an ti deuh kher a… hehe
All in all, i post a interesting khawp mai
December 6th, 2010 at 3:50 pm
Ropuina te tih leh Ropui te tih chungchang ah khan an inhnial nasa thin kha nia… engzawk nge kan pawm tlan le??
December 6th, 2010 at 3:54 pm
Ropuina te. ๐
December 6th, 2010 at 3:56 pm
‘DELIVER US FROM EVIL’ tih hi lusei tawnga..’MISUAL LAKAH CHUAN MIN CHHANDAM ZAWK ANG CHE’, tih a translate hi a dik lo in ka hria. Evil tih word hi ‘misual’ tih a leh ai chuan thilsual/thilthalo.etc a lehlin awm zawk tak ani. Enge i ngaihve dan pu Hv?
December 6th, 2010 at 3:59 pm
Rempy, kei chu ka sawipawlh fo mai, a engapawh ka pawm mai. ๐
December 6th, 2010 at 4:00 pm
Roman catholic cuan ‘thilthralo lakah chuan min chhandam zawk ang che’ an ti. A dik hmel zok. ๐
December 6th, 2010 at 4:02 pm
chatuan a i ta ani si a….
December 6th, 2010 at 4:13 pm
Judd leh midang, typo ka hmu nawk mai, type hmanhmawh check that leh siloh vang a nih hmel, ngaidam ngaidam, min rawn correct a alawmawm e.
Thangruol hi hratna a nih ๐
nastycool #16 ReMpY in #18 a a sawi hi ka pawm. ๐
December 6th, 2010 at 4:14 pm
Hairehai!
A bengvarthlak hle mai. Save keuh teh ang. Tra la la la…
December 6th, 2010 at 4:16 pm
Rempy nia a dik zawk ang.’misual lak ah chuan min chhandam’ tih hi chu a ulh deuh ani. Chhandam(rescue)ngai in misual in min kidnap pawh ani si lo.
December 6th, 2010 at 4:16 pm
tunlai ka in hmu thau tlat…winter hibernation fat nge bulimia/anorexia ka vei aw ๐ ๐ ๐
December 6th, 2010 at 4:19 pm
apatea #13 The Lords prayer chu Mizo tawng chuan Lal tawngtaina tih chu a dik mai ka ring. I sawi, “Lal Isuan tawngtai dan min zirtir angin,” han tih hi chu tawngtai dawn a sawina a nih zawk hmel; enge a nih sawi lovin, enge kan sawi tura zawk sawina!
December 6th, 2010 at 4:21 pm
@H.V. : pawilo reng rengs ๐
December 6th, 2010 at 4:22 pm
zualbon, ka cousin pakhat pawh thalsik apiangin a VUN a TAWT hairehai ๐
Tawngtainaah chuan Lal tawngtaina hi ngaihtuah chian chuan sawi harsa ka ti ber, tawngtaina sawi nawn ngun ber pawl a la ni zui. A thu hi ngaihtuah chian chuan sawi harsatna lai aawm nual mai, in chhut ve ngai emaw. Hlaah pawh, ” Isu ka hmangaih che ka ta i ni e,” tih hi mi naran tan sak ahar ka ti thin.
judd, ka lawm ie
December 6th, 2010 at 4:25 pm
@23 zualbawng, anorexia vei chung ten engtin nge i thau theih i rin rรชng reng a!.lolzzz. Appetizer nena chaw ei teuh teuh pawh thau thei lo an awm lai a. Or you get confused in anorexia meaning??
December 6th, 2010 at 4:28 pm
@ 27 CFl…ka multiple personalities ho opinion hi a hrang theuh a…. buaithlak lutuk..pakhatin cher anorexia atia, second in bulimia atia third in winter hibernation fat atia…ka hrethiam zo lo… ๐
December 6th, 2010 at 4:31 pm
OT LAWK.
Hmeichhe kawr design hrang hrang entawn tur picture ka duh a, engtin nge ka google ang? link min pe thei te in awm lo maw?? pls
December 6th, 2010 at 4:32 pm
lai ah saw chuan PuHV tlar khat tawp i theihnghilh, ‘kan sual nak rak kan ngai thiam ve tuah’ a awm lo
December 6th, 2010 at 4:32 pm
@H.V.: “Tawngtainaah chuan Lal tawngtaina hi ngaihtuah chian chuan sawi harsa ka ti ber”
hemi lai thu hi a ni ve em?? ๐
“Kan chunga thil tisualtute kan ngaidam angin, Nang pawhin kan thil tih sual ngaidam ang che. ”
—-kan ngaidam tlem chuan..min ngaidam tlem dawn si a ๐
December 6th, 2010 at 4:33 pm
@ 29 frost…hetha hian design chu a tam mai…i duh duh i thlang chhuak dawn ania ๐ฎ
http://henryvangchhia.blogspot.com/
December 6th, 2010 at 4:37 pm
lolzz zb, ka ti tak tak ania.
#29 khi min lo help teh u…..
December 6th, 2010 at 4:39 pm
Hallowed be Thy name tih pawh hi..I hming zahawm rawh se han tih tawl ai chuan I hming zah in awm rawh se tih ni zawk sela a dik zawk ang a.Pathian hming chu a zahawm sa reng a,a sawi tum zawk chu mihring ten Pathian hming chu zah rawh se tihna anih hmel.
December 6th, 2010 at 4:40 pm
ROPUINA TE TIH TUR. Chutiang zelin Lalte ni loin Lalna te, Thuneite ni loin Thuneihna te, Hnehte ni loin Hnehna te a ta a ni si a.
December 6th, 2010 at 4:41 pm
Forst ehem;
http://www.rituberi.com/
December 6th, 2010 at 4:42 pm
Frost a thil duh chu leh ๐ hmeichhe kekawrte pawh design hrang2 ka nei i duh em ๐
December 6th, 2010 at 4:44 pm
#35 hi ni e ๐ drake oops ๐
December 6th, 2010 at 4:46 pm
zb, ava in hawng muang ve… badboy haha.. ka ta tur ani lo. min chah tu a pawimawh lutuk, link dang pawh ka duh :kiss:
December 6th, 2010 at 4:46 pm
Pater noster,Lord’s prayer,Lal tawngtaina kan tih hi zosap mizo tawng thiam lo ten an lehlin a nih hmel a.Dik lo/fuhlo lai a tam hle.Translate thrat a hun viau tawh ani.
December 6th, 2010 at 4:48 pm
Pu HV,va hre hnem ve..ka hriatloh zat zet i hria anih hi le.. ๐
December 6th, 2010 at 4:49 pm
lrp, Zahau leh Bawm pawn ka la hre maithei asin, Chakma hian an neilo hlauh hairehai ๐
nastycool, hun viau a ni, tawng dang nena han en kawp phei chuan a lai hu mai.
December 6th, 2010 at 4:50 pm
test comment.
December 6th, 2010 at 4:51 pm
Kan biak inah chuan ropuinate tih khi ropuite tihin an lam phet a, kei chuan tunlai hian ring tawkin ropuinate ka ti ngat thin >:<
December 6th, 2010 at 4:52 pm
Rickyskew #44, good job ๐ ๐
December 6th, 2010 at 4:54 pm
a Mizo leh saptawng pawhin ka hre chhuakzolomai thei e.. ๐
December 6th, 2010 at 4:55 pm
Frost…a dang i duh chuan consultancy fee angai ang… link pakaht atan cheng 100…min pek aiin charity box ah khan i lo thlak zel dawn ania ๐
December 6th, 2010 at 4:55 pm
frost: sewmodestclothing.kom a url hi tidik my roh. Spam checker in a man zel! ๐ฎ
Google chhin la, couture/designs for sewing ladies dress etc etc, ”RV” tih telhlo la aww.. ๐
December 6th, 2010 at 4:56 pm
bonez, i hmingin ka lo thlak ang, naktuk ah ka kal dawn alawm.. ๐
December 6th, 2010 at 4:57 pm
http://www.youtube.com/watch?v=AR4PQ30VkBk&feature=player_embedded
December 6th, 2010 at 4:57 pm
khi k site dah khi a full address han post cin don teh u! Spam angin a kal daih zell! Voi 6 vel k post nawn.
December 6th, 2010 at 4:59 pm
lrp mai mai chu a ๐
Zualbon, hmeichhe thuamhnaw i van hriat hmel ve a.
Alejendro, hmu chhuak dangdai ve a, a pawr viau lehnghal a ๐