Candidate ten bawm an khar
HPC campaign pui bawk
Hmar People Convention ‘Democratic’ (HPC ‘D’) nia insawite chuan Saiphai, Saipum leh Mauchar-a political party hruaitute chu ko-khawmin, VC?inthlan-ah an candidate te titling vek turin an vau nia thu dawn a ni a. Hei vang hian helai biala MNF leh Congress candidate te chuan an bawm an khar.
HPC ‘D’ Commander, Biaka chuan party hruai -tute hnenah “HPC din-na hmunah chuan HPC an tling vek tur a ni a, an tling vek lo anih chuan nangmahnin in tuar ang, khawi hmunah pawh awm ula, Aizawl-ah pawh awm ula kan zawng chhuak thovang che u” a ti niin thudawnna chuan a sawi.
Thudawn danin February ni 8 (Inrinni) khan heng khaw pathuma political party hruaitute hi HPC ‘D’ nia inchhalte hian Cachar-a Dolakhal- ah an kokhawm a, an huamchhung theuhva HPC ‘D’ thlawp, VC candidate-te an tlin vek theihna tura an khaw mipuite hriattir turin an vau a ni.
The Zozam Times–ah chhiarzawm rawh.
Similar Posts:
- Village Council hi nuaibo ni se!
- “Mipui sorkar dik tak” din turin in hawng hle
- MZP hruaitu Farkawn kalte hawng lam Vaphaiin lo chang?
- PC Lalthanliana’n Model Code of Conduct a bawhchhia – MNF Sub. Hqrs Lunglei
- Chalfilh Constituency Joint Students’ Union-in MPF hmalakna do zel dawn




A lawmawm thin e…
February 22nd, 2012 at 10:31 am
Bang rawh se… (N)
February 22nd, 2012 at 10:40 am
HPC ‘D’-ho chu an tar hunah an la inchhir chiang ang maw le (N)
February 22nd, 2012 at 10:44 am
Law & order problem lian tham tak ani. A hmasa berin hetianga vauna hnuaia inthlan hi countermand tur ani a. HPC te duhzawng thlan an ding chhuak tur ani lo.
Tichuan Home Minister in Assembly ah thu a sawi ang a, press conference IGP leh Home Secretary nen a nei tur ani. HPC vauna chak tawk taka sawi bakah CID leh armed police hmangin nasa takin HPC helte hi vai chhuaha a, man phiar an tum tur ani.
February 22nd, 2012 at 10:52 am
(N)
February 22nd, 2012 at 10:53 am
Hmarlulian thluakthawl hel ho chu an va pawr ve. Khing khua VC khi sawrkar in thiat daih se ani mai lawm 😀
February 22nd, 2012 at 10:54 am
Thu neitu chu ni ila ka tih hmasak ber tur chu HPC D ho candidate te man phiar. Chuta tang chuan helho man leh chu a har tawh lo khawp ang le. A fawng vuantu tan chance a va tha rem rem ve, helho hi an hlau te a nih loh chuan.
tren tren
February 22nd, 2012 at 10:57 am
ka tha ava za ve :-[
February 22nd, 2012 at 11:01 am
Mizo nih duhlo Hmar hi an hnawk..
February 22nd, 2012 at 11:09 am
Buaithlak thin teh e… (N)
February 22nd, 2012 at 11:23 am
A chung a mi #9 khian ka sawi tum ang tak a sawi…
February 22nd, 2012 at 11:41 am
Hm… Buai an thlak thin teh e…..
February 22nd, 2012 at 11:47 am
Vc election ah hian politics a inrawlh ve thin ami? 😛
February 22nd, 2012 at 11:56 am
A thenin Hmeichhe vote tur anti, a thenin Hmar,
vote tr v vang ve
February 22nd, 2012 at 12:07 pm
Hel nen an inzawm avangin hpc candidate te disqualify vek a theih loh em ni? mawl hu hu teh ang :-O
February 22nd, 2012 at 12:10 pm
Hetiang thil thleng fo mai hi a thalo ngawt mai. Patling thankin tawh, sual duh talh hi ven an harsa viau bawk si.. 🙁
Vote an thlak hian a vawt deuh ruih nge, an thlak zawh chiah hian an lum pup le..? :-O
Vawikhat tal vote thlakna remchang awm se ka ti hle mai; vote thlak hma hauha nupui ka neih hlauh chuan a hit dawn lo riau… 😛
February 22nd, 2012 at 12:21 pm
(N) :-[ kan peace bonus thei tawh dawn lo a ni maw ?!!!
February 22nd, 2012 at 12:25 pm
NREGA awm ta lo se Mizoram VC member te hian hna an nei tlem viau lo maw? Decentralization/ local administration lam hian Financial autonomy an neih lem loh avang leh Administrative Reform Commission recommendations te hi tihpuitlin tum hi kan sawrkar kal tawh te hian an nei tlem hian ka hria a. Local administration aimah in block/ unit level party member te induhsakna hmanraw chi khat ang chauh a ni. Community development atan a thluak hmang tak hi an tlem thin viau lo maw? OT tak duah chu a…
Nikum Union Minister of State (Home) in Mizoramah insurgents group 3 awm ang a a sawi khan kan State sawrkar Home Minister zahawmtak khan Mizoramah hel pawl pakhat mah a awm loh thu leh pawi a tih thu a sawi lang a nih kha. Hel ni lo vin pate hnena ngenngawl beisei nei mah ni se la, tharum hmang leh vauna nena mi an rikrap fo thin chu fate leh unaute ngei pawh zilh hauin jail bang hial zutin kan outlaw thin a. Sawrkar hian central mawh mai lo hian fate chungah action lak dan ngaihtuah ve tawh se la. Chuti lo zawng unau kan inhmel hai ang a, pafa inhmuthiam lo in chhungkua kan la keh darh mai ang tih a hlauhawm.
Dan lal ber fo rawh se! (Y)
February 22nd, 2012 at 12:28 pm
Hamthatna dawng tur chauhin mizo nih an duh a,lehlamah mi an phiarru leh thin si…thi phiar hlawm teh se
February 22nd, 2012 at 12:44 pm
Hel pawl chu nei ve ila hetiang mai mai hian min vau ngam lovang mawle ;-(
February 22nd, 2012 at 1:19 pm
Sawrkar lam chet lak dan lo ngaichang teh ang. An chet lak dan azirin la comment leh chauh ang.
February 22nd, 2012 at 1:33 pm
Thil tha lo tak ani. Tihluih leh vau na vanga tlin dawn chu. He thil hi ka DISLIKE e.
February 22nd, 2012 at 2:34 pm
Fb lam atangin…
State Election Commisioner Pu C Ropianga chuan tun mai khan Naktuk VC inthlan turah HPC ‘D’ vauna avangin khaw 15 ah inthlanna neih a nih rawn dawn loh thu a puang. Heng khaw 15 te hi Aizawl District chhunga khaw 13 leh Kolosib District chhunga khua te an ni.
February 22nd, 2012 at 2:46 pm
Hmmmm….. :-O
February 22nd, 2012 at 3:06 pm
sawrkar hian engemaw ti tak chuan a ti huangtau ve bawk tehi alo ni lo maw… sawrkar hmasa vel atang tepawh in. Ka tlanchhe nghal 😛
February 22nd, 2012 at 4:12 pm
A va tul lo thin e aw..
February 22nd, 2012 at 5:50 pm
A va han hahthlak thin em. Inthlan cancel sak se VC nei lovin awm reng se a ni mai a lawm mawle.
February 22nd, 2012 at 8:23 pm
khita mi sawi ang khian, tlin tir te te se la, man leh vek se la ni mai lawm
February 22nd, 2012 at 8:35 pm
khilai hmun vel khi chu a buaithlak ani.. a hmun ngei ah ka lo awm ve tawh bawk a, hma la tu an awm vat loh chuan an buai telh telh ang..
February 22nd, 2012 at 11:14 pm
Mizo ngeng hi an la khawih lo niin ka hria. Mizo ngeng a chhun zak hunah chuan thalai thaza rual tam tak hian heng ho counter tur hian hma an la la duh maiin a rinawm, sawrkar a che vat lo anih chuan. Chumi hun chu Civil war hmahruai a ni ang. Chuvangin, Home minister “Pa” tak kan neih hi tun hun atan a ni dawn lawm ni???
February 22nd, 2012 at 11:24 pm
Chemtatrawt #29 Nangpawh Ralte i nih kha, tunge Mizo i tih chu?
Mizo leh Mizo lo kan hriat hran a hun lutuk tawh.
In rikrapna hi ka haw hluah hluah a ni zirikhichawm mai. Mahni hnampuite chungah ngat phei chuan thalo lailet der niin ka hria.
February 22nd, 2012 at 11:31 pm
H.Vangchhia, Mizo tih leh ZOhnahthlak tih hi kan hriat hran a tul tawh zawk. Zohnahthlak zawng zawng hi mizo nih tir kan tum chhung chu kan la buai tulh tulh ang.
Lung tum lian tak pawh hi Gelatin tlawn 3 pawh tawn bet la, a thawk na lo ang. Amaherawhchu, a chhunga verh chuan tlawn khat lek pawhin a vawrh keh vek thei thin. Hetiang chiah hian hetiang, Mizo ka ni lo ti talh ho hian chhung lam atangin min bei tawh. Kan thenfai hma loh chuan min la tibuai tulh tulh ang. An hmai hi zah a tul lem lo.
February 22nd, 2012 at 11:35 pm
Hetiang invau, intihthaih, intamhneh,,,tih lampang hi chu,,, (N)
February 22nd, 2012 at 11:40 pm
Chemtatrawt, Ralte kha tawnghrang neitho innih kha…Mizo-ah i chiang ing uh. Native American tih hi hnam hming anilo ang chiah hian Mizo pawh chutiang chu a ni e.
Heihi uluk takin lo chhiar teh:
http://www.misual.com/2011/12/24/mizo-awmziaah-i-chiang-em/
A hnam zawng chuan kan chipuite tho anni. Mahse kan dem duh anih chuan tuna khitiang ti ho khi, an pawl khi dem mai tur. Kei chuan khitiang tih hmang khi ka dem a, a chi-bing chuan ka demlo.
February 22nd, 2012 at 11:40 pm
an lo ti leh ta Tatrawta te chu 😀
February 22nd, 2012 at 11:44 pm
Nangni hnam chawm pahnih kha lo inhnial suh u 😀 😀 😀 (fiamthak)
Tak takin, hel pawl kan neih ve hunah chuan heng ho hi an rawn inluling ngam vak tawh lovang, chutih hun ah chuan tute nge mizo chu a hriat mai ang.
February 22nd, 2012 at 11:44 pm
awke…whistle blow ila
February 22nd, 2012 at 11:49 pm
H.Vangchhia.. Ralte ka ni a, Ralte tawng pawh a awm tih ka chiang a, ka Ralte nihnaah hian ka chiang a, chutiang bawkin nangpawh Vangchhia i nihnaah i chiang a. Amaherawhchu, chu ralte ka nih ka chianna chuan “MIZO” tih hi a la dip ngaiin, hnawk a la ti ngai lo, ka “mizo-puite” tai ran hian Ralte ka ni ve ngai lo hi ka inchhuan ve na lam tak asin.
“Better throw away the rotten apple before the others get spoiled” tih hi ka thupui a la ni fan.
Hetiang tih ching hi chu inhrilhfiah chawp ngai lovin tupawh hian an hre mai. Mizo taka Hmar ho hi a haw hlei hlei an ni tlangpui.
February 22nd, 2012 at 11:52 pm
Kei pawh ralte ka ni. chutih rualin ka ralte nihna aiin ka Mizo nihna hi ka changchawi zawk.
Mizo hnam peng hrang hrangte zinga Mizo a inngai duhlo, chu mai pawh duh tawklo a Demand dang la neite hian buaina an chawk chhuak ziah.
Chhim lam Lakher-ho te hi an lo thik aniang e!! Lakher ho ka ngaihsan rukna riau chu Mizoram a awm siin mizo ah an inngai duhlo law law a, thenkhatte phei chuan rilru zautak pu in Mizo hnam an an inngai hmiah bawk. HPC ‘D’ hi chuan mizo ah an inngai lawi si!
February 22nd, 2012 at 11:52 pm
Chemtatrawt, ka link dah khi uluk takin a chhung a link te nen khan chhiar chhuak vek phawtla, min chhang dawn nia.
Chutilo chuan min chhang tawh suh hemi subject “Tunge Mizo” tihah hian.
Saitawk ka sawitel velo che. Khalai naupang kha kan hrilhfiahna mai anih kha, lo ngawi mai mai teh, tet tawt mai. 😛
February 22nd, 2012 at 11:59 pm
H.Vangchhia, he Issue hi chu “paper” a inziak ngawt ai chuan a tak rama dai hian kan hrechiang. Mathematics anga, chumiah chuan chumi a inziak a, chuvangin hetiang hi a ni ang tih ngawt theih a ni lo.
Hnam thil reng reng hi, hemi chin hi a ni e tia bilh luh thlap thlap thei a ni lo. I hriat ang leh, lehkhabua i hmuh ang hi ni se, Naga hovin ZOhnahthlak hnam 3/4 an hnama an behtir tak te hi va zawngchhuak zawk ta law law la Hmar(inti Mizo duh lo ho) Mizo tir tum phet ai chuan hnam tan i thawk tha zawk ang ka ring.
Hman deuha Keimah/Whatever post a, post-tupa rawn vau nana ” HPC(D) silai hmawr i la tawng lo a ni maw” tia ngam taka kan unau rawn vautu rilru ang kha Mizo hnamah sengluh i tum anih chuan Mizoramah hian awmhmun benbel i tum tawh lo hrim hrim tih ka ngai nghet hmiah ang.
February 22nd, 2012 at 11:59 pm
cool down..korean ni zawk teh ang u
http://www.youtube.com/watch?v=zOgjjZkc-ws&ob=av3n
February 23rd, 2012 at 12:02 am
Chemtatrawt, min chhang min chhang tawh suh. Hmar zawng zawng hi HPC D an nilo tih hria la a tawk viau a ni. HPC ‘D’ i huat avang khan Hmar zawng zawng vaihma ngai reng reng suh. Civil service lamah luh i tum lehnghal ani lawm ni? :-S
An mahni hnenah khan tunge i nih ka sawi mai tur asin hairehai :fiamthu:
Zualbon Delhi ah va kal nal nal la i chung ami chalah khan chil va hnawm teh. Delhi lam atangin ka rawn haw kual zawk dawn em ni chu le 😛
February 22nd, 2012 at 6:36 pm
EICH VEEE…LO kal la i chalah chil ka lo hnawm ang…let’s be korean aw..for you heheh”
https://www.youtube.com/watch?v=j7_lSP8Vc3o
February 22nd, 2012 at 6:38 pm
zualbon, chhuṭi chu ila thei dawn ta em? Tawlailir kan khalh ang chu mawle
hairehai
February 22nd, 2012 at 6:39 pm
chhuti ka la thielo eich vee…ka mu mai dawn or naktukah mumamnngah enter ka hmet leh reng mai ang//good night
February 22nd, 2012 at 6:44 pm
Thawkkhat laia Tuikuk kan zuam ang ngawt chu a ni lo deuh em ni?
February 22nd, 2012 at 6:45 pm
zualbon, avan pawi vele aw….
nih maithawks mai le
February 22nd, 2012 at 7:54 pm
ka comment lo mai ang…..
February 23rd, 2012 at 6:13 am
han chil ila ni mai lawm….
February 23rd, 2012 at 7:21 am
Hmm
February 23rd, 2012 at 12:52 pm
Phek thar hawng ang
February 26th, 2012 at 12:37 am
SualCommer-ah hian HPC’D’ hian hmun chu a luah reng mai zawng anih hi