A thlen tawhna zawng zawngah duat a hlawh lohna ber kan ni ngei ngei ang! Rawngbawlin state dangah a zinchhuak tih lohvah chuan Mizoram a haw leh thlengin (thla li leh a chanve) kan khawsa ho va. A crusade kan hlawkpui zia lam chu mi tam tak, inkhawmnaah leh misual.com-ah ngei pawh rawn sawi an awm tawh a, sawi ve vak tawh lo mai ang.
Kar khat awrh US-a a awm hnuin kan in lamah a rawn khawsa ta a. Kei lah chuan, “Duat ve dawn miah lo che a nia, tumah kan duat ngai lo!” ka lo ti ve ngawt a, kan nui dun vur vur a. Ka tihna chhan chu, a hmaa a thlenna in Pastor Biakchhunga te’n an duat zia kan hmu a, Pastor nupui phei chuan a ngaihtuah em em a, crusade a neih laia kea rei tak a din thin avangin a ke a lo khamin a lo na thin a ni awm a; foot massager thlengin an lo ngaihtuahsak vek a lo ni a. Kan inah ve thung chuan chutiang chu kan ngaihtuah sak hran lo va, a phunnawi bik hlei lo va!
Kan nupa hi chawhmeh siam lamah kan uang lo tawp! Rice hi chu cooker-a chhum a ni mai a, chuvangin Sailova hian eirawng a bawl fo! Chawhmeh siam vel a lo thiam zek lehnghal a, a siam sa hi tui ti takin kan ei ve leh mai thin! Thleng te hi a lo sil leh vek thin bawk!
Grocery shopping ka tihte hian bag min khailuhpui a, kan inah chuan a tul tul a ti ve vek a ni ber mai. Hei vang tak hian a thenin ‘Chapo, induh’ an ti hi chu kan tan chuan a mak tawp. Nel taka kan inkawm bawrh bawrhna zawng zawngah leh a sermon kan ngaihthlak zawng zawngah hian ‘mâwl’ tih tawngkam a hman vawikhatmah kan hre lo.
Nasa taka internet khawvela miin an sawiselna te chu kei chuan ka chhiar ve teuh va, (kan pa chuan a chhiar ve lo) an sawi ang chu a lo ni tak tak ang em aw ti-a kan belhchian viau pawh hian, amah hriatchian chuan a lo inpersan leh hle thin si.
Kan ina a rawn awm hnu lawk khan, ‘Nula duh si, pawisa duh bawk si,’ tih vel kha a lar chiam a. Kan experience ve thungah chuan, kan ina amah kawm duh leh hmu duha lokalte hian thla an lakpuii tlangpui a, a thenin kuah ngei an han phut bawk a! Keini thla 4 chuang lai awmpuitute nen hian thla kan laho ve lo tep a ni! A haw dawnah vawi 2 vel chu hmanhmawh tawkin kan hmet ve! “Hmeichhe duh an ti che a, hmeichhia hian an duh zawk che a ang,” ka ti a, ka fiam bawrh bawrh a.
Mak ka tih deuh chu khawvel hmun hran daih atangte khan keima number-ah an rawn call a, Sailova be duhin. ‘Engtin nge maw ka number an hriat le! Sailova be duh an tam viau a nih dawn hi’ te ka ti ta vel mai mai a, hun inang lo nen. Kei lah hian a mutchhuak leh chhuak lo pawh ngaihtuah lem lo hian phone hi zanlai pawh ni se ka’n pe ve ngawt bawk a, a rawn ko tu lah hi hmeichhia an ni deuh zel lehnghal! Chuvang chu a nia, “Hmeichhiate hian nangman i duh aiin an duh zawk che a ang,” ti-a kan fiam kan fiam ni.
‘Pawisa duh’ tih lah kha a mak kan ti tawp bawk. US-a a cham chhungin a CD Pathian-in mal a sawm a, rin aiin a copy kan siam hmasak ber chu a zo hma a, a CD lei tur hian tumah tihluih an awm kan hre lo va, amah Sailova pawhin midangte a CD lei tura ngen kha a thil duh loh ber pawl a ni.
Mahse, Pathian-in a theihtawpa a rawngbawlna chu mal a sawm ni berin kan hria a, vawi 3 lai mai copy engemaw zat kan pain a va siamtir leh chu Videolabs (CD lo siamtute) ho pawhin mak an ti ve khawp mai. A CD hralhna pawisa, Maryland State-a mi hi kan kutah a zuartute’n an rawn hlan zel a, receipt fel tak nen.
Rawngbawla a vahvelnaa miin duhsaka pawisa an pekte hi a ngai ngaiin a rawn hawn a, a zat pawh a hre chuang lem lo va. Kan kutah a hlan nghal vek zel a, kan nupa min ring ve tawp hi a mak khawp mai. Thawhlawm turte hi mi a dil leh mai a, a pawisa neih zat hi a hre lo tawp! Zawh pawh min zawt ngai lo. A haw dawnah chauh a pawisa hi a kutah kan pe a ni.
Pawisa hi chu kan mamawh vek a, mahse, negative taka ‘pawisa duh’ anga rawn sawi chiamna kha chu kan nupa chuan a nih loh zia kan hrechiang khawp mai. A haw dawn hnaih lam khan vawi 2 chu lawmthu sawi nan a ngaih pawimawh zual (nula an ni lo a nia! Kohhran hruaitu lampang an ni) dinner buatsaih a duh a, “Pawisa ka nei em le? Dinner tur hi ka pawisain lei ka duh a..” a ti ve chauh va, dinner chu tui takin kan ei a ni. Kan ngaihtuah leh hian pawisa lam kha chu a rilrua awm ber a ni lo tih kan hrechiang.
Mahse, harsatna lian tak pakhat kan nei, a haihawt lutuk kha! Kan pa lah haihawt bawk! Crusade lai te khan an kal hmasa a, biakin thlen hnu hian vawi 3 vel chu an thil theihnghilh keng turin min rawn hrilh leh deuh ziah! Phone a rik hian ‘Hello’ pawh ka ti peih tawh lo va, “Eng nge in theihngilh leh tâk?” ka ti nghal tawp zel!
Zing dar 2-ah te hian thil zawn chuk chuk chang a awm thin. Sailova phei chu a zin dawn emaw, a chhuah dawn emaw hian, “I theihngilh tur kha keng nghal vek rawh,” ka ti ziah a, mahse, a chhuahnaah leh zinnaah te thil a rawn theihngilh leh zel bawk si! “I va han chhe tak!” tiin ka lo hau fo! Pastor Biakchhunga lah a haihawt ropui bawk si a, Pathian hian A rawngbawl tur hian mi haihawt tak tak A thlang tel a nih hi ka ti ta vel mai mai; haihawt damdawi tha hria chuan pe teh u.
Sailova hi tawngtai nasa tak mi a ni, amaha a tawngtai kan hre fo. Mahse, vawikhat chu kan zanriah ei tur kha Sailova a tawngtai dawn a, “Aw Lalpa..” a ti chiah kha kan naute kum 3 miin a lo chhunzawm a. “Aw Lalpa chaw leh thil ti re, mi pek vang vangin ga awm e..” a rawn ti ta daih mai a! Sailova a tawp rih thung a, naute a tawngtai zawh chuan a tawngtai tha leh tawp a ni! Tin, a bible hi a va zawr tawh tak em! A chhiar nasa hle tih a hriat a, a sawp chhe tep tawh niin kan hria a, a thar a ngai tawh khawpin kan hria.
Kan nupaa kan lawm vena deuh chu, nimin thleng khan Sailova number (Mizoram) min rawn dil an la awm a, a CD an ngaihthlak atanga thlarau lama an hlawkpui zia rawn sawiin, amah Sailova hnenah pawh lawmthu sawi duh te an ni hlawm. Maryland State-a Mizo awm tam zawk hian (‘misual.com leh site danga lut ve ngai lem lo’ ti kher teh ang!) an ngaiin an kham lo hle.
Tawngtai inkhawmnaah leh inkhawmnaah te sharing hunah Sailova thu leh hla tha an tih sawi an la awm cheu mai. ‘An ning tawh, haw thuai thuai se an ti’ ti kha chu mi tam an ni thei lo tawp ang tih kan ring, kohhran hrang hrang atangin leh mimal atangin kan nupa hian phone call kan la dawng nasa em mai!
A va sei ta ve! Sawi tur chu la tam, mahse, duhtawk dawn teh ang. A bula awm a nawm zia te, fiamthu a duh zia leh kan nuih nasat thin zia te chu sawi tawh lo mai ang. Sailova chungchangah hian a positive zawnga comment chu a vang leh viau ang tih hre chungin, US-a a lo zin laia hun hman tampui ber kan nih avangin kan first hand experience kan rawn sawi ve a nia.
Kan nupain, ‘Elvis Presley pawh amah chawisangtute chu American ho an ni a, keini Mizote zingah chuan Sailova, kan Mizo tlangval Pathian-in a chawimawi tak hi sawichhiat phet rilru pu kan tam si a, zir tur kan va ngah em!’ kan ti vawng vawng.
Keini chuan kan ngai mang e, a room te hi a ngai ngaiin kan la dah. Lung a leng.
“A pa Sailo, lo haw tawh la.. I zai rei tawh em mai!”
Ma-i
Rockville, Maryland
Judge ten Veto power an neih chuan vote pawhin awmzia ava nei leh awm silo ve aw…







October 25th, 2011 at 8:08 pm
.
October 25th, 2011 at 8:09 pm
Aw haw le..! A hot leh dawn mang e!
October 25th, 2011 at 8:12 pm
soitur ka hrelo.
October 25th, 2011 at 8:12 pm
he is back..fathers hide your daughters
October 25th, 2011 at 8:12 pm
Comment pakhatna ang chi hi chu a ho mah mah in ti ve lo maw?!
October 25th, 2011 at 8:18 pm
Mizo zaithiam zing ah chuan ka ngaihsan ve ber zing a mi nive tlats…
October 25th, 2011 at 8:20 pm
zualbonez Vanlalzailova i thleng ve duh em? 😛
October 25th, 2011 at 8:21 pm
A post pawh hi a ho ka ti deuh tlat, kan kawmchhakpa fel zia ka rawn possi ve mai tur a nia. Noi 😛 😀
October 25th, 2011 at 8:22 pm
TS “no comment” a nih khi… 🙂
October 25th, 2011 at 8:22 pm
AmiGo leh H.Vangchhia te pawh an MI thei tawh tur ah ngai ang 😀 😛
October 25th, 2011 at 8:25 pm
Thupui mil takin sailova hi chu afel ngawt mai.
October 25th, 2011 at 8:26 pm
Good post 🙂
October 25th, 2011 at 8:28 pm
Keichu a lartirh atagnga ngaisang kha ka nia.kei mi(sual) hi a dimhmunah ding ila ka va tlu nasa dawn em.,mihring a ni chung a amihring pui tamtakte hneh theihloh a hnehthei hi ka chhuang..SAILO TANG FAN FAN..
October 25th, 2011 at 8:29 pm
Comments tally…Sailova > Zu > Black mipa kawp 😛
October 25th, 2011 at 8:35 pm
Tha hle mai (Y) (Y) …………..poisa chungchangah chuan mamawh lo tak2 chu a awm theih lova mahse poisa dah hmasa ber ang chi chu a nihloh ve hmel. A love song sak lar vanglai cassette release tur hmachhawp a pianthar san daih atang khan…….i soi khi a dik ka ring.
A bak hmeichhia ah te hi chuan eng ang pawn lo sawi mahse tlangval a la ni ve rih a, hmeichhe bula om te chu nuam tu pawn kan tih theuh hi maw……………. 😀 😀 Amah duhtu te a chhawn that vak duhloh vang te poh a lo soi chhe vak duh tawk te hi an awm ve thei tho bawk in a rinawm………….
October 25th, 2011 at 8:36 pm
Vanlalsailova hi Pathianin a hmang a, sawiselna alo awm anih pawhin chu chu rawngbawltu anihna anga, a tawrh liam mai angai ani mai. Harsatna tawklo leh, sawiselloh rawngbawltu a awm theih ngai loh. Lal Isua meuh pawh kha an khua – Nazareth ah chuan an ngaisang lo nasa khawp mai.
October 25th, 2011 at 8:38 pm
Deuh tehChhen chuan a
October 25th, 2011 at 8:47 pm
piparangtung! 🙂
October 25th, 2011 at 8:54 pm
OT…. Lawngtlai Chandmary II a awm Chhuana IR/MAP Mamit a post in a nupui a that tih kha Mamit Misual.commer lam khan chiang kuang deuh in han post ta che u mo le……. Hraitchian a chakawm e a..
October 25th, 2011 at 8:55 pm
Hriatchian tih tur… Comment ah pawh sawi tho teh u..
October 25th, 2011 at 8:56 pm
Vanlalsailova chuan na thu leh hla hi vawikhatmah ka la chhiar lova, ka la chhiar kân char char ziah …. hei pawh hi ka chhiar kân leh mai a nge…
October 25th, 2011 at 8:57 pm
sualna neilo ho khan deng hmasa rawh u le!! kei zawng, Sialova hi a fel emaw, fel lo emaw…sawisel ka tum lo bur…fak em em pawh ka tum lo. personally a ka hriat chian kelh loh ka judge mai mai dawn lo rengssss 😛
October 25th, 2011 at 8:59 pm
(Y)
October 25th, 2011 at 9:00 pm
VLSLa hi chu a zaithiam a ni.
…Khrum
October 25th, 2011 at 9:01 pm
Sailova hi chu a hmel hi ka lawm chi a nia, an nuiseih te hi a mawi riau a sin.Zaithiam bawk si.
October 25th, 2011 at 9:01 pm
Pathian rawngbawltu ah chuan ka ngaihsan loh pawl a ni ve tlat,ka ngaihsan lohna chhan then khatte chauh. 1 Bible a chhiar tlem mai ni lovin a chhiar ngai lo, Bible chhiar lova tlaivar dawn dawn a FB lam a nula chat a duh zawk. 2 Tawngtai a inthlahdah hle bawk a tawngtai ngai lo tluk a ni. A nun a uluk lo lutuk a hmeichhe duh dan em em hi hun fal chance a neih phawt chuan nula te hi a tawn a tang hian himpial chuan an chhuak lo tawp ang.3 hei chen USA ah a awm a tawngtai inkhawm a kal ngai lo a hman reng pawn chhuan lam hote a hmang thin. Sawidawn chuan a tam lutuk ka sawi seng lovang, kan la van nei zawk e. Malaysia lam a BEER a in thin ang in he lamah chuan Beer a inthawm em kan hre lova a tih zia khawp mai. sawimawia fakmawi chiam vak turah ka ngai lem lo VANLALSAILOVA hi.
October 25th, 2011 at 9:02 pm
Sailova sawiseltute hi chuan an THIK vangah ka ngai tawp zel a, alo dik nge nge thin. Tlinlohna te chu a neive ngei dawn tih chu chiangsa reng. Amah hi chuti takin zaithiam pawh ka ti chuanglo a, a hla pawh ka ngaithla vak chuanglo bawk a, a nungchang erawh a chhe hranin ka hrelo tlats. 🙂 (Y)
October 25th, 2011 at 9:06 pm
Pi bmw, sualna neilo ho in deng hmasak tur a nih chuan, felna neilo ho in an fak hmasa ber tur tihna a mi? *biru nghal* 😀
October 25th, 2011 at 9:09 pm
Ehe a lo chhuak der alaw?!! post a ka ziah angin positive comment a tam ring lo chungin, kan first hand experience then ka rawn share ve mai a ni e… comment tu zawng zawng chungah (Positive or negative) lawmthu ka sawi e.
October 25th, 2011 at 9:11 pm
OT: Zanin zet zawng kan Mizo Idol ho hian ka Idol hla an sawisa nge, Ka Idol ropui zia an rawn phochhuak pawh ka hrethiam lova.
October 25th, 2011 at 9:10 pm
Pi mamboih, comment chu a rawn lut tan dawn chauh… lawmthu i sawi hma mah mah deuh maithei 🙂
October 25th, 2011 at 9:11 pm
sailova hi alo tha ber a ni e..a pianthar hma pawh khan piangthar tam tak ai cuan a in serh thianghlim zawk..
October 25th, 2011 at 9:13 pm
Sandy OK thanks, a tul chuan kan sawi lehzel mai ang chu…
October 25th, 2011 at 9:14 pm
Tv Sandy, a nih chuan i fak nghal thei! nang felna reng reng neilo val kha! :-p
October 25th, 2011 at 9:16 pm
La lawma ( # 26) khian a van hriatchian hmel ve! Dik tak maw? A dik chuan Lalawma hian ama hming diktak, address leh info source rawn tar lang hram rawh se…chuan, ka lo awih ve ang!! 🙂
hming lem hi chuan Brad Pitt a sawn ka pai, pawh kan ti ngam ve tho alawm. Thudik hi chu Pu HV-a te angin hming tak hmanga sawi pap pap zel mai tur!!
kha zawng kha he post ah hian ka comment ve theih chu ni e..ka lawm e!
October 25th, 2011 at 9:17 pm
#26 i va hrechiang ve.a dik chiah amaw…Pathian rawngbawltu te sawichhiat hi a pawi ania..hriak thih ngat pastor,father etc. phei hi chu..
October 25th, 2011 at 9:19 pm
#35 support
October 25th, 2011 at 9:19 pm
#30,,Sandman,, hahahaha!!! I lo thlir leh ang u hmiang,,…. 😀
October 25th, 2011 at 9:21 pm
.
October 25th, 2011 at 9:24 pm
Sailoa ang hian luck ve ila chuan ka NASA vet vet ang chu ooooo 😛 😛
October 25th, 2011 at 9:24 pm
@Pakak,, (Y) Ani reng asin 😀
October 25th, 2011 at 9:24 pm
@sandman. #28…like like..
October 25th, 2011 at 9:29 pm
Tunge Idol atangin tla ta le??
October 25th, 2011 at 9:30 pm
Fakna tur ka hre lemlo, sawiselna pawh ka nei chuang lo. 😀
October 25th, 2011 at 9:33 pm
Pa Pathian rawngbawltu, mr.Duhlova te hmuahna tur motor ka va sil teh ang. (Y)
October 25th, 2011 at 9:34 pm
#43 An puang tep tawh…
October 25th, 2011 at 9:37 pm
sailova ka chhuang e..
October 25th, 2011 at 9:38 pm
Hmeichhia leh mipa an in(sual) leh may be. :p
October 25th, 2011 at 9:42 pm
Mihring ni ve ta fam chu sawisel theihna lai pawh a tam ve ang chuu!Nula a duh tih pawh khi a dik tih ka chiang,tu mipa fa in nge nula duh lo awm ang?hairehai!kei pawn tlangval senior hmel bumro pui2 ai chuan tleirawl tituai nalh zek zawk chu ka hmu duh daih!Pawisa pawh kan duh vek,insawi fihlim i tum lo law2 mai ang u,kei ang te phei hi chuan pawisa hmuh belhna tur ka hriat thlawt loh a vangin ka awm vel mai mai a ni ber awm e!ka mu daih dawn!happy Diwali 😛
October 25th, 2011 at 9:43 pm
#26 I hriatdan leh a taka kan experience a va in ang lo ve aw!! A Bible hi a chhiar nasa lutuk a a thar lei tawh a ngai ka tih khi mawle!! A bible kha ka pack sak ngun em!!